Sander (2 wiel aangedreven Kangaroe)
Moderator: webmasters
Ik heb hem gevonden via marktplaats. Het was best een uitgave ?250. Nieuw is ie ?490 dus opzich was dat wel een redelijke prijs. Zag er ook nog goed uit en RVS he.
Voordelen:
Loopt stiller en soepeler
Merkbaar meer koppel onder de 3000 toeren
Ietsjes meer vermogen
Nadelen:
Wordt f*cking heet onder mn kap (en het was er al heel erg warm)
Mn uillaat tikt af en toe tegen mn stabilisator stang aan.
Weet iemand trouwens wat beter is. 2 aparte pijpen naar achter dus eentje voor cilinders 1 en 4 en eentje voor 2 en 3 Of ze toch allemaal samen te laten komen in 1 pijp.
De webers en het spruitstuk heb ik al. Ook al een opzet voor een verloopplaat want het spruitstuk past niet. Injectoren dichtstoppen is nog niet nodig, volgens mij is extra benzine onder de knop ook best leuk.
Voor de inlaat daarop heb ik al wel een heel cool plan (maar die heb ik wel vaker)
Voordelen:
Loopt stiller en soepeler
Merkbaar meer koppel onder de 3000 toeren
Ietsjes meer vermogen
Nadelen:
Wordt f*cking heet onder mn kap (en het was er al heel erg warm)
Mn uillaat tikt af en toe tegen mn stabilisator stang aan.
Weet iemand trouwens wat beter is. 2 aparte pijpen naar achter dus eentje voor cilinders 1 en 4 en eentje voor 2 en 3 Of ze toch allemaal samen te laten komen in 1 pijp.
De webers en het spruitstuk heb ik al. Ook al een opzet voor een verloopplaat want het spruitstuk past niet. Injectoren dichtstoppen is nog niet nodig, volgens mij is extra benzine onder de knop ook best leuk.
Voor de inlaat daarop heb ik al wel een heel cool plan (maar die heb ik wel vaker)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
vertel....vertel dat plan want ik heb een GT 1.4 carb waar op dit moment een 1.4 kop met een messcherpe nokkenas en twee dubbele webers op worden gebouwd, maar ik vind nergens een luchtfilterhuis, en tja, er is maar weinig plek voor creative oplossingen. en plat luchtfilter gaat nog en die dan uitwerken naar boven in een luchthapper ok?, maarja ik heb hier nog een k&n 57i kit liggen die ik eigenlijk wil gebruiken, dat geeft ook wat spannender geluid dan zo'n plat cross filter
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
Ik zit er aan te denken om zelf een beetje creatief met aluminium te gaan doen. En eens kijken of ik eea kwijt kan achter het schutbord. Dus zeg maar die ruimte onder dat stuk plastic onder je ruit.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
je hebt tussen carbs en schutbord circa 5cm speling en dan heb je natuurlijk nog een gedeelte waar de ruitenwissermotor zit inderdaad, en daar zou je eventueel van die aluminium roosters op kunnen zetten die de lucht opvangen wat erin waait als je rijd, en die luchtstroom op de ??n of andere manier tot de webers kunnen brengen, ik denk zelf eraan om van glasvezel een luchtfilterhuis te bouwen zoiets als het standaard AX sport luchtfilterhuis, of langs de achterkant van de motorkap op de volledige breedte een opening te knippen en die omhoog te lichten, maarja das ingewikkelder als een luchtfilterhuis bouwen of een kant en klare luchtinlaat, maarja ik heb hier nog een oude motorkap liggen........dus experimenteren.
(die aluminium roosters zie je ook aan de zijkanten van huizen, het kan er niet in regenen want ze staan naar onderen gericht, ik heb deze ook al eens op een motorkap zien zitten, niet slecht. misschien een idee om goedkoop toch een creatieve en goeie oplossing te maken)
(die aluminium roosters zie je ook aan de zijkanten van huizen, het kan er niet in regenen want ze staan naar onderen gericht, ik heb deze ook al eens op een motorkap zien zitten, niet slecht. misschien een idee om goedkoop toch een creatieve en goeie oplossing te maken)
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
Over die verschillende spaghettispruitstukken heb ik ook al eens wat gehoord. Ze zijn allebei goed, maar voor verschillende doeleinden. De ene is voor meer koppel en de ander voor meer vermogen. (kan helaas niet meer vinden waar ik dat gelezen heb )
Last edited by axgt-er on WedJul28, 2004 3:42:23 PM, edited 1 time in total.
das, minder want ik wil dan natuurlijk wel kiezen waar ik vooruit ga op performance
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
Nou het geen wat ik altijd heb gevreest is waarheid geworden. Ik ben bovenop een voorligger geknalt.
Hij stond stil bij het stoplicht ik remde te laat vanwege laaghangende zon tegen en een smerige voorruit.
BOEM
Ik kan wel janken.
Morgen de schade goed bekijken en dan eens zien wat het wordt zo op het eerste gezicht is het te herstellen morgen weet ik meer. Ik hou jullie op de hoogte. Het faf is momenteel een hele hele hele grote uitdaging.
Hij stond stil bij het stoplicht ik remde te laat vanwege laaghangende zon tegen en een smerige voorruit.
BOEM
Ik kan wel janken.
Morgen de schade goed bekijken en dan eens zien wat het wordt zo op het eerste gezicht is het te herstellen morgen weet ik meer. Ik hou jullie op de hoogte. Het faf is momenteel een hele hele hele grote uitdaging.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Heej ik ben niet voor niks modje van technisch . Hij kan naar mn werk en daar ga ik hem van het weekend herstellen. Als het effies meezit is ie dit weekend weer compleet. Wish me luck
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nou jongens (en meisjes) vandaag mn hele voorkant gestript (met tranen in mn ogen) en het gaat helemaal goedkomen. Ik las er een nieuw front in. Nou ik er zo over nadenk misschien bout ik dat er wel in. Heej das wel een idee. Dan kan ik nog es ergens tegenaan knallen.
Maar goed de schade
- Het front
- De motorkap
- Dat plastic kapje achter de motorkap
- Radiator
- 2 Koplampen
- 2 Richtingaanwijzers
- Het slot van de motorkap
- Beide bumpersteunen aan de zijkant
- En nog wat klein grut
Wordt dus een leuke operatie om het allemaal weer voor elkaar te krijgen Maar ik heb goeie hoop.
Maar goed de schade
- Het front
- De motorkap
- Dat plastic kapje achter de motorkap
- Radiator
- 2 Koplampen
- 2 Richtingaanwijzers
- Het slot van de motorkap
- Beide bumpersteunen aan de zijkant
- En nog wat klein grut
Wordt dus een leuke operatie om het allemaal weer voor elkaar te krijgen Maar ik heb goeie hoop.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik las er een nieuw front in. Nou ik er zo over nadenk misschien bout ik dat er wel in. Heej das wel een idee. Dan kan ik nog es ergens tegenaan knallen.
niet zo'n goed idee ik zou het maar bij lassen houden ojaa tipje probeer ff wat info over het inlassen van je front te krijgen want je voorpooten zijn namelijk van hss hier mag je niet zomaar aanlassen, kijk mij maakt het niet uir maar het zou lullig zijn als je strax een aanrijding hebt en je blokkie klapt ineens door je dashbord op je schoot
Nou terwijl iedereen lekker aan het strand ligt heb ik het front uit mn auto gehaald. Mijn god wat een werk.3,5 uur 20 puntlassen en 2 knoeireparaties later ligt dat ding eruit. Foto's volgen nog hoor wees maar niet bang. Ik las het frame er toch maar in denk ik. Gewoon met een paar gatlassen. zittie vast wel vast. IK heb nu wel optimale motorkoeling.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.