
Ik kwam nog een foto tegen.
Helaas is de AX er niet meer.

Moderator: webmasters
Ik weet het nog niet. Ben nog in dubio.citrofenwick wrote:proficiat met de aankoop!
Wat zijn de plannen? Van 2, 1 goeie maken of beiden opknappen?
Dank je wel!wilfred wrote:De GTI zier er weer netjes uit. Mis alleen nog de GTI sticker aan de zijkant. Heb ook een zetje winterbanden op staal klaarliggen voor mijn auto weet ik gelijk hoe dat er uit ziet. Niet verkeerd moet ik zeggen.
Met de saxo ben je ook lekker bezig zeg. Wanneer is hij af?
Ricardo, Saxo veren hebben een andere diameter. Ik meen dat er meerdere mensen dit al geprobeerd hebben, door veerschotels etc. over te zetten, maar dat de bovenste veerschotel dan aanloopt in de veertoren van de AX...Terminal wrote:Passen die veren nog met standaard dempers eigenlijk? Op zich wel gaaf zo laag gaan met de AX...
De Toulouse komen inderdaad onder de GTI.wilfred wrote:Is idd een mooie foto van de saxo achter de C35. Denk dat je de juiste keuze maakt om de saxo te slopen. Gewoon mooi alle goede bruikbare onderdelen zelf gebruiken voor saxo 1 en de gti en de resten verkopen.
Gaan de toulouse velgen onder de GTI komen? Is in mijn ogen nog steeds één van de mooiere velgen. Opknappen van de velgen is ook erg leuk en dankbaar werk. Als het een beetje meezit staan die van mij volgende week eindelijk in de primer en alweer geschuurd klaar voor de kleurlagen.
Staat ook een leuke auto in de garage achter de veerpoot. Volgens mij hebben jullie lekker de ruimte thuis om te knutselen.