jaja incl morettesJohannus wrote:Gefeliciteerd met deze supergave AX! Is ie incl morrettes e.d. Van eigenaar gewisseld?
Blijft namelijk echt een top AX, heb hem laatst weer met eigen ogen mogen aanschouwen
cedderzz aka ceddric
Moderator: webmasters
-
- Kroonsteenpiraat
- Posts: 662
- Joined: WedOct14, 2009 6:06:14 PM
- Location: Middelburg (Zeeland)
ARGH!!!!!
heb een probleem denk ik
vanmiddag terug gekomen van mn vriendin 6 km verderop, kom ik thuis wil de ax niet meer fatsoenlijk stationair lopen, hij blijft dus in vrij hoge toeren draaien, dus heb maar t zekere voor t onzekere genomen, gelijk naar de loods gereden en de T3 van stal gepakt..
heb verder alle vacuumslangetjes na gekeken, computer gereset doormiddelvan accupolen los te halen zo een kwartier gewacht, radio uitgezet, verwarming vent uitgedraaid lichten uit interieurlampje uitgeschakeld en zo weer gestart,, paar minuten laten lopen en er een rondje mee gereden, maar t mocht niet baten,
HELP
heb een probleem denk ik
vanmiddag terug gekomen van mn vriendin 6 km verderop, kom ik thuis wil de ax niet meer fatsoenlijk stationair lopen, hij blijft dus in vrij hoge toeren draaien, dus heb maar t zekere voor t onzekere genomen, gelijk naar de loods gereden en de T3 van stal gepakt..
heb verder alle vacuumslangetjes na gekeken, computer gereset doormiddelvan accupolen los te halen zo een kwartier gewacht, radio uitgezet, verwarming vent uitgedraaid lichten uit interieurlampje uitgeschakeld en zo weer gestart,, paar minuten laten lopen en er een rondje mee gereden, maar t mocht niet baten,
HELP
Is dat bij warme motor? Of woon je vijf minuten bij je vriendin vandaan en was 't blokje lauw?
Mijn AX heeft ook, wanneer hij op begint te warmen dus lauw is, een moment dat hij stationair 2300 toeren doet.
Duurt een minuut of vijf. Als hij verder opwarmt reageert de watertemperatuursensor weer normaal. Daar ligt het bij mij aan.
Bij mij is hij is weer normaal stationair te krijgen door snel achter elkaar op 't gaspedaal te tikken, dan valt 'ie terug naar 700 toeren, loopt 'ie terug naar de 1000 en blijft hij daar. Soms stijgt hij dan weer, soms niet.
Mijn AX heeft ook, wanneer hij op begint te warmen dus lauw is, een moment dat hij stationair 2300 toeren doet.
Duurt een minuut of vijf. Als hij verder opwarmt reageert de watertemperatuursensor weer normaal. Daar ligt het bij mij aan.
Bij mij is hij is weer normaal stationair te krijgen door snel achter elkaar op 't gaspedaal te tikken, dan valt 'ie terug naar 700 toeren, loopt 'ie terug naar de 1000 en blijft hij daar. Soms stijgt hij dan weer, soms niet.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
-
- Kroonsteenpiraat
- Posts: 662
- Joined: WedOct14, 2009 6:06:14 PM
- Location: Middelburg (Zeeland)
machtig.. als het blok lauw is maar ook goed warm is,, k merke het gister ook al toen ik naar me werk reed (maar toen heb ik wel heel even 140 km/h gereden)Ceristimo wrote:Is dat bij warme motor? Of woon je vijf minuten bij je vriendin vandaan en was 't blokje lauw?
Mijn AX heeft ook, wanneer hij op begint te warmen dus lauw is, een moment dat hij stationair 2300 toeren doet.
Duurt een minuut of vijf. Als hij verder opwarmt reageert de watertemperatuursensor weer normaal. Daar ligt het bij mij aan.
Bij mij is hij is weer normaal stationair te krijgen door snel achter elkaar op 't gaspedaal te tikken, dan valt 'ie terug naar 700 toeren, loopt 'ie terug naar de 1000 en blijft hij daar. Soms stijgt hij dan weer, soms niet.
Gave AX heb je gekocht!
Gefeliciteerd er mee.
De AX moet natuurlijk even wennen aan de nieuwe omgeving
Eigenwijze krengen kunnen het zijn.
En anders gaan zoeken naar een mogelijke oorzaak.
Of even goed resetten.
Gefeliciteerd er mee.
De AX moet natuurlijk even wennen aan de nieuwe omgeving
Eigenwijze krengen kunnen het zijn.
En anders gaan zoeken naar een mogelijke oorzaak.
Of even goed resetten.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Eeh... ik zit een beetje scheef te lezen zie ik... sorrycedderzz wrote:nee ik heb et over de TGE ahahah xDCeristimo wrote:Nieuwe AX? De Volcane heeft hij toch nog niet?...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Kroonsteenpiraat
- Posts: 662
- Joined: WedOct14, 2009 6:06:14 PM
- Location: Middelburg (Zeeland)
Zo... Ben net thuis gekomen van een heeeeerlijke rit in de volcane
DIE NU OFFICIEEL VAN MIJ IS
Hij rijdt zoooo lekker
Enkel meteen een klein probleempje gevonden: als ik claxoneer dan verlicht het interieurlampje een klein beetje, en hij faalt te werken bij het open van de deur, nog bij het handmatig aanzetten *misschien een aardefoutje*
Morgen door de wasstraat ermee WANT HIJ WAS BEST SMERIG MENEER MASTENBROEK
DIE NU OFFICIEEL VAN MIJ IS
Hij rijdt zoooo lekker
Enkel meteen een klein probleempje gevonden: als ik claxoneer dan verlicht het interieurlampje een klein beetje, en hij faalt te werken bij het open van de deur, nog bij het handmatig aanzetten *misschien een aardefoutje*
Morgen door de wasstraat ermee WANT HIJ WAS BEST SMERIG MENEER MASTENBROEK