Tripmaster voor een goede prijs. Reken maar op minimaal 250-300 euro voor een incomplete. Zelfs de heel erg oude halda tellertjes die alleen dmv een raderwerkje de afstand aangeven zitten rond die prijs.
Jan Bos aka Bossie (AX GT '89, 2x AX GT '90)
Moderator: webmasters
gaaf die rally Jan, wel erg aan de prijs als je bedenkt dat het inschrijfgeld voor mijn afrika trip 650 euro was. Ok er zaten geen3 hotel overnachtingen bij
.
Tripmaster voor een goede prijs. Reken maar op minimaal 250-300 euro voor een incomplete. Zelfs de heel erg oude halda tellertjes die alleen dmv een raderwerkje de afstand aangeven zitten rond die prijs.
Tripmaster voor een goede prijs. Reken maar op minimaal 250-300 euro voor een incomplete. Zelfs de heel erg oude halda tellertjes die alleen dmv een raderwerkje de afstand aangeven zitten rond die prijs.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Ikzelf heb op geen enkel gebied een hoge dunk van dit type schadeherstel.
Die Picasso heeft gewoon een zware klap gehad en dus kun je alleen vaststellen wat er allemaal krom en beschadigd is als je het hele ding uitgraaft en ook nog eens elk deel in detail bekijkt.
€11.500 klinkt als erg veel geld maar valt vies tegen. Bovendien werkt een tent als Care 90% van de gevallen in verzekeringsopdracht en daar zit een heel groot percentage 'vette rekening, veel winst' tussen. En als het dan een keer moeilijk wordt sluit dat niet goed aan bij hun 'snel geld verdienen' werkwijze.
Gelukkig is het niet je eigen auto Jan.
Die Picasso heeft gewoon een zware klap gehad en dus kun je alleen vaststellen wat er allemaal krom en beschadigd is als je het hele ding uitgraaft en ook nog eens elk deel in detail bekijkt.
€11.500 klinkt als erg veel geld maar valt vies tegen. Bovendien werkt een tent als Care 90% van de gevallen in verzekeringsopdracht en daar zit een heel groot percentage 'vette rekening, veel winst' tussen. En als het dan een keer moeilijk wordt sluit dat niet goed aan bij hun 'snel geld verdienen' werkwijze.
Gelukkig is het niet je eigen auto Jan.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
AX'je staat er momenteel aardig stil bij. Hij mocht nog even mee naar de Motormanagement meeting bij Renard en staat sindsdien weer stil. Aangezien Hester nu met de Saxo rijdt, mag de AX wat extremer worden. Dus momenteel zijn we lekker bezig om wat onderdelen te verzamelen. Afgelopen zaterdag even een ritje van bijna 350 km gemaakt met aanhanger achter de Picasso om een kooi te halen. Lekker ritje met dat winterse weer
Ronald bedankt, ik zal hem een mooi plekje geven in mijn AX 
Nu nog op zoek naar een setje mooie kuipstoelen. Zaterdag gaan we hier in de buurt een zaak bezoeken om proef te gaan zitten. Aangezien er de nodige km's gereden gaat worden met de AX, moeten de stoelen wel een beetje comfortabel zitten.
Deze week ook nog een Terratrip aangeschaft om de afgelegde afstand wat nauwkeuriger af te kunnen lezen. Dat gaan we wel nodig hebben tijdens Le Citron Pressé. De inschrijving voor dit evenement zit al vol (na oprekking van het aantal deelnemers van 50 naar 60 equipes).
Verder moet ik komend weekend even een nieuwe tellerkabel bestellen, de huidige heeft het nu echt begeven. Bij snelheden rond de 20 km/u slingert de wijzer tussen de 0 en 40 km/u heen en weer. Hoe sneller gereden wordt, hoe stiller de naald ligt. Bij 180 km/u ligt die helemaal stil.
Aankomend weekend maar een begin maken met het leeghalen van het interieur zodat de kooi er in kan. Ben benieuwd of het een beetje wil gaan lukken (en of het niet te koud is
)

Nu nog op zoek naar een setje mooie kuipstoelen. Zaterdag gaan we hier in de buurt een zaak bezoeken om proef te gaan zitten. Aangezien er de nodige km's gereden gaat worden met de AX, moeten de stoelen wel een beetje comfortabel zitten.
Deze week ook nog een Terratrip aangeschaft om de afgelegde afstand wat nauwkeuriger af te kunnen lezen. Dat gaan we wel nodig hebben tijdens Le Citron Pressé. De inschrijving voor dit evenement zit al vol (na oprekking van het aantal deelnemers van 50 naar 60 equipes).
Verder moet ik komend weekend even een nieuwe tellerkabel bestellen, de huidige heeft het nu echt begeven. Bij snelheden rond de 20 km/u slingert de wijzer tussen de 0 en 40 km/u heen en weer. Hoe sneller gereden wordt, hoe stiller de naald ligt. Bij 180 km/u ligt die helemaal stil.
Aankomend weekend maar een begin maken met het leeghalen van het interieur zodat de kooi er in kan. Ben benieuwd of het een beetje wil gaan lukken (en of het niet te koud is
Gisteren een bezoekje gebracht aan Full Car Tuning in Nijkerk. Even gekeken naar kuipstoelen en gordels. Vandaag heen gegaan om 2 kuipstoelen en 2 setjes gordels te halen. De kuipjes zijn de QSP Drift 1 geworden en de gordels 4-punts budget van QSP in het rood. Stoelen konden gelijk meegenomen worden, gordels komen aankomende week binnen.
Vandaag 1 stoel gepast en daarna weer verder met het leeghalen van het interieur. Dat gaat nog niet zo snel, maar dat ligt aan mij
De mat kan er bijna uit en dan kan de kooi gepast worden. Gaten boren en malletjes maken voor de platen die aan de onderkant van de auto moeten komen.
De 1e stoel was ik al bijna kwijt


Vandaag 1 stoel gepast en daarna weer verder met het leeghalen van het interieur. Dat gaat nog niet zo snel, maar dat ligt aan mij
De 1e stoel was ik al bijna kwijt


-
Henk Bats
- Drempelkiller

- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Mooie zeteltjes Jan, volgens mij staan ze straks bij Thomas op de kamer
en mgen ze niet meer in de GT.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Last edited by Henk Bats on SunDec12, 2010 3:58:06 PM, edited 1 time in total.
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
ZX-Cruiser
- AX liefhebber

- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Ik heb de stoelen gisteren maar snel in de garage achter slot en grendel gezet om te voorkomen dat ze op Thomas zijn kamer terecht komen 
@TTF: goede tip. Het klopt, het zijn dezelfde als jij hebt. Hoe heb jij ze verder bevestigd? Je hebt zeker geen verstelbare rails gebruikt.
@ZX-Cruiser: het zal nog wel even zoeken zijn naar de juiste positie. Lukt het niet, dan kom ik wel bij jullie langs voor een setje custom frames
@Browny: Ja, het zijn schalen, geen buizenframe. Ze zijn niet erg breed. Maar volgens Julya was ik afgevallen dus ik zou geen brede stoel nodig hebben
@Mastenhose: daar had ik al aan gedacht. Ik overleg met de coater wel hoe dit het handigst gedaan kan worden. Thanks for reminding.
@TTF: goede tip. Het klopt, het zijn dezelfde als jij hebt. Hoe heb jij ze verder bevestigd? Je hebt zeker geen verstelbare rails gebruikt.
@ZX-Cruiser: het zal nog wel even zoeken zijn naar de juiste positie. Lukt het niet, dan kom ik wel bij jullie langs voor een setje custom frames
@Browny: Ja, het zijn schalen, geen buizenframe. Ze zijn niet erg breed. Maar volgens Julya was ik afgevallen dus ik zou geen brede stoel nodig hebben
@Mastenhose: daar had ik al aan gedacht. Ik overleg met de coater wel hoe dit het handigst gedaan kan worden. Thanks for reminding.












