Pgoddijn wrote:Hebben hier ook een garage waar ook weer wat in verstookt mag worden. Beetje nadelig dat ik eigenlijk voor de frisheid een schoorsteen moet bouwen...
Die van ons ruik je wel wat, maar het valt wel mee

Ik laat ze wel zo vaak mogelijk uit want ze verbruikt 2l per uur.
Over verbruik gesproken, die subaru had bij z'n eerste tank 1 op 4.3 nodig :-/
Wel half uurtje sneeuwpret en nu en dan een klein driftje, maar voor de rest wel redelijk rustig gereden :s Wel bijna uitsluitend binnenwegen en bebouwde kom. Dat doet veel.
Volgende week gaat pa er een week mee werken. Hij rijdt rustiger, en hij doet mooiere trajecten voor een gunstig verbruik. Als ie dan nog steeds 1 op 6 ofzo verbruikt ga ik er toch eens mee naar de garage gaan.
Dit is echt niet doenbaar zo :s
Op axgebied terug wat bezig geweest de laatste dagen.
Afgelopen weekend heb ik mn semislicks eindelijk omgewisseld voor gewone wielen. Nu vooraan 13" en achteraan 15"

Ach, het rijdt goed zo, en het axccereleert terug stukken sneller.
Ook nog wat zitten beunen aan die onleesbare motorcode. (radiator er zelfs uitgehaald om er goed aan te kunnen) Nu is ze leesbaar, en van zodra de vriend met garagekentekenplaten tijd heeft gaan we hem keuren. (kan nog wel een weekje duren...)
Verder ben ik inmiddels begonnen met het nieuwe hart voor het rallyprojectje. De opbouw heb ik er vanavond afgesleuteld. Morgen zijn waarschijnlijk de distributie en de cilinderkop aan de beurt.
Ik houd jullie op de hoogte
