degene wrote:GODMILJAAAR!!!
IK HÁÁT GELIJKVORMIGHEIDSATTESTEN!
/wesley
Maar serieus, dit zuigt echt big-time! Wat is nou precies die foor-methode?
Succes met de workaround in ieder geval!
Er zelf het nummer HER-inkloppen. Geen vervalsing, maar gewoon verduidelijking dus.
Maar eerst maar ff voorzichtig met een staalborstel zien of het echt niet af te lezen valt.
@ jk
Dat blijft hetzelfde. Ze moeten sowieso weten welk type motor er in ligt om hem te homologeren. Daarbij krijg je een ax met zogezegd 1.6 in nooit gehomologeerd. Bovendien zou ik dan denk ik problemen krijgen met de keuring als rallyauto want daar zijn dan ook nog eens homologaties voor.
Wat ik trouwens ook kon gedaan hebben is hem direct nog voor het invoeren hem ombouwen naar rallywagen en hem dan pas keuren, maar als rallywagen. Dan moeten ze ook de motorcode kunnen lezen, maar dan heb je het blok er naast gehad en heb je wel de gelegenheid om die code leesbaar te maken.
Ik kan het nu nog zo doen, maar dan moet ik opnieuw beginnen en nogmaals 110€ dokken.