Nou, het lijkt daar toch niet te lekken, hoor. Gelukkig maar. Druppie olie kwam vast van zo'n Sjonnie Golf (chromen wieldopjes, zwarte achterlichtjes, uitlaat als een dakgoot pijp, en een 1.3 injectie die 40PK levert en ik er lachend bij 't stoplicht uittrek met 1.1 AX'je) af.
Het harde 'bonk' geluid wordt nu wel vervelend. Als ik helemaal naar links stuur hoor je rechtsvoor één keer een harde BONK, en als ik dan weer helemaal naar rechts stuur óók. Als het dan gebonkt heeft, bonkt het niet weer als je dezelfde kant opstuurt. Dus naar links sturen resulteert in één bonk, en daarna weer naar links sturen hoor je niks, tot je naar rechts gaat. Je voelt de bonk ook door de hele auto.
Hij had dit al toen ik 'm kocht als je van een stoeprand afreed en dergelijke, maar met vervangen van de aandrijfassen en draagarm is 't veel erger geworden.
Nouja, in het fusee zit het hem in elk geval niet...Dus maar even verder kijken en Joost z'n advies opvolgen. Als iemand nog iets anders weet behalve de schokdemperbout die zo'n harde bonk kan veroorzaken, dan hoor ik 't graag.
Oh, en ander vraagje: Welke waarschuwingslampjes moeten gaan branden als ik de auto op contact heb? Toch ook het olielampje? Want die doet het dus niet meer. Knipperlichtlampje doet het ook niet, en het temperatuurlampje gloeit als een spijker. Toch maar 'ns nieuwe lampjes...