Ik krijg maar weinig reactie op de AX die ik <hier> te koop stel.
Ik zou graag weten hoe dat komt. Wat is jullie idee?
weinig reactie op verkoop
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Bedreven AX driver
-
- Archivaris
Om in te gaan op je poll opties... aangezien ze voor ons allemaal wel van toepassing zijn...
Te duur
Het is inderdaad een stevige prijs als je ziet wat je hier in Nederland tegenwoordig voor 1000 euro kan kopen. Voor die prijs moet je echt een liefhebber vinden.
Belgische papieren
Ik heb geen idee wat de import kosten zijn naar ik ga er vanuit dat die vrij hoog liggen ten opzichte van de dagwaarde. Voor Nederlandse begrippen is dit echter toch een erg leuke AX... 85Pk, 2 traps carb, geen emissie zooi aan boord, mag veel CO uitstoten. De meeste GT carbs die wij hier nog hebben in NL moeten voldoen aan de S6 norm waardoor er allemaal extra vacuüm zooi in zit die na 20 jaar een keer moeilijk gaat doen.
Gewoon geen interesse
Ook dit is hier wel van toepassing maar niet in de zit van geen interesse maar gewoon omdat we al te veel hebben staan.
Teveel werk
Dat maakt het in mijn ogen juist alleen maar leuk maar in combinatie met de prijs zal het misschien wat afschrikken.
Een andere reden
De kleur... Aan de ene kant een van de mooiste kleuren die je op een AX kan vinden... maar probeer maar eens aan plaatwerk te komen als je een deukje hebt.
Te duur
Het is inderdaad een stevige prijs als je ziet wat je hier in Nederland tegenwoordig voor 1000 euro kan kopen. Voor die prijs moet je echt een liefhebber vinden.
Belgische papieren
Ik heb geen idee wat de import kosten zijn naar ik ga er vanuit dat die vrij hoog liggen ten opzichte van de dagwaarde. Voor Nederlandse begrippen is dit echter toch een erg leuke AX... 85Pk, 2 traps carb, geen emissie zooi aan boord, mag veel CO uitstoten. De meeste GT carbs die wij hier nog hebben in NL moeten voldoen aan de S6 norm waardoor er allemaal extra vacuüm zooi in zit die na 20 jaar een keer moeilijk gaat doen.
Gewoon geen interesse
Ook dit is hier wel van toepassing maar niet in de zit van geen interesse maar gewoon omdat we al te veel hebben staan.
Teveel werk
Dat maakt het in mijn ogen juist alleen maar leuk maar in combinatie met de prijs zal het misschien wat afschrikken.
Een andere reden
De kleur... Aan de ene kant een van de mooiste kleuren die je op een AX kan vinden... maar probeer maar eens aan plaatwerk te komen als je een deukje hebt.
-
- profiel verwijderd
-
- Bedreven AX driver
-
- Bedreven AX driver
Ik zal zeker niet ontkennen dat het niet goedkoop is. Ik heb ook al auto's voor minder (veel minder) opgehaald. Maar deze is het inderdaad echt waard. Al heb ik respect voor de personen die hem te duur vinden en begrijp ik hun idee wel (vandaar ook mijn oproep in het topic dat je ook een bod mag doen).q01z wrote:ik ben het met 'te duur' niet eens.. de auto lijkt het op d foto's zeer zeker waard!
-
- profiel verwijderd
Het is allemaal puur afhankelijk van waar je naar op zoek bent natuurlijk.q01z wrote:ik ben het met 'te duur' niet eens.. de auto lijkt het op d foto's zeer zeker waard!
mijn reden is gewoon dat ik al 2 AX-en heb... en er ook geen geld voor heb momenteel, maar als ik zou zoeken naar een dergelijke.. had ik hem allang opgehaald
Maar voor 1000 euro koop je een AX is zeer nette conditie, met jaar APK, op NL-kenteken en nog relatief weinig kms.
AXCrosser zal net tegen iemand aan moeten lopen die iets dergelijks zoekt. Op dit moment heeft hij natuurlijk ook nog eens concurrentie van een AX Sport met een hele nette km.stand die in dezelfde prijsklasse wordt aangeboden...