weinig reactie op verkoop

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply

Waarom krijg ik weinig reactie op mijn GT die te koop staat?

Te duur
7
44%
Belgische papieren
4
25%
Gewoon geen interesse
3
19%
Teveel werk
1
6%
Een andere reden
1
6%

Total votes: 16

ax_crosser
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

weinig reactie op verkoop

Post by ax_crosser »

Ik krijg maar weinig reactie op de AX die ik <hier> te koop stel.

Ik zou graag weten hoe dat komt. Wat is jullie idee?

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Om in te gaan op je poll opties... aangezien ze voor ons allemaal wel van toepassing zijn...

Te duur
Het is inderdaad een stevige prijs als je ziet wat je hier in Nederland tegenwoordig voor 1000 euro kan kopen. Voor die prijs moet je echt een liefhebber vinden.

Belgische papieren
Ik heb geen idee wat de import kosten zijn naar ik ga er vanuit dat die vrij hoog liggen ten opzichte van de dagwaarde. Voor Nederlandse begrippen is dit echter toch een erg leuke AX... 85Pk, 2 traps carb, geen emissie zooi aan boord, mag veel CO uitstoten. De meeste GT carbs die wij hier nog hebben in NL moeten voldoen aan de S6 norm waardoor er allemaal extra vacuüm zooi in zit die na 20 jaar een keer moeilijk gaat doen.

Gewoon geen interesse
Ook dit is hier wel van toepassing maar niet in de zit van geen interesse maar gewoon omdat we al te veel hebben staan.

Teveel werk
Dat maakt het in mijn ogen juist alleen maar leuk maar in combinatie met de prijs zal het misschien wat afschrikken.

Een andere reden
De kleur... Aan de ene kant een van de mooiste kleuren die je op een AX kan vinden... maar probeer maar eens aan plaatwerk te komen als je een deukje hebt.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

De prijs lijkt mij het grootste probleem, wat Michel al aangeeft, de opties in die prijsklasse zijn bijna eindeloos, dus waarom een AX kopen waar nog een hoop aan verspijkerd moet worden.
Ik vind het een erg leuke AX om te zien, maar ik zou 'm voor deze prijs laten staan...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

degene
AX Master
AX Master

Post by degene »

Te duur.
Prima GT's gaan hier voor de helft van het geld onder de hamer

ax_crosser
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by ax_crosser »

Voorlopig is "te duur" dus de reden. Geven jullie dan ook eens aan wat volgens jullie dan wel een correcte prijs is?

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik ben het met 'te duur' niet eens.. de auto lijkt het op d foto's zeer zeker waard!

mijn reden is gewoon dat ik al 2 ax-en heb... en er ook geen geld voor heb momenteel, maar als ik zou zoeken naar een dergelijke.. had ik hem allang opgehaald ;)
Image

ax_crosser
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by ax_crosser »

q01z wrote:ik ben het met 'te duur' niet eens.. de auto lijkt het op d foto's zeer zeker waard!
Ik zal zeker niet ontkennen dat het niet goedkoop is. Ik heb ook al auto's voor minder (veel minder) opgehaald. Maar deze is het inderdaad echt waard. Al heb ik respect voor de personen die hem te duur vinden en begrijp ik hun idee wel (vandaar ook mijn oproep in het topic dat je ook een bod mag doen).

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

q01z wrote:ik ben het met 'te duur' niet eens.. de auto lijkt het op d foto's zeer zeker waard!

mijn reden is gewoon dat ik al 2 AX-en heb... en er ook geen geld voor heb momenteel, maar als ik zou zoeken naar een dergelijke.. had ik hem allang opgehaald ;)
Het is allemaal puur afhankelijk van waar je naar op zoek bent natuurlijk.
Maar voor 1000 euro koop je een AX is zeer nette conditie, met jaar APK, op NL-kenteken en nog relatief weinig kms.
AXCrosser zal net tegen iemand aan moeten lopen die iets dergelijks zoekt. Op dit moment heeft hij natuurlijk ook nog eens concurrentie van een AX Sport met een hele nette km.stand die in dezelfde prijsklasse wordt aangeboden...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply