Maar, wat doet dit ding dan eigenlijk?Mastenhose wrote:Dat idee heb ik ook weleens geopperd:Pgoddijn wrote:Wazig, zoveel kun je niet verklooien aan een koppeling, behalve scheef plaatsen (of verkeerd om, nee toch?)... Wel mooi dat die 'happer' mooi lucht 'afvoert'. Mag overigens wel een kleurtje gebruiken, evenals de rest van de kap. Dit ziet er naar mijn mening niet uit
Misschien presteert het dan wel beter, meer ruimte over voor koude lucht misschien? Anders moet je hem alsnog andersom plaatsen om toch die koude lucht in je carbs te mikken, of gaat dat niet werken?
v.andriessen (quote vanuit Vincent z'n wie=wie) wrote:Nou tijdens het rijden komt er lucht over je motorkap wat een onderdruk creërt. Dus als ik de openingen 180 zou draaien dan moet de lucht er vooruit gezogen worden, dus dat gaat niet helemaal werken.Mastenhose wrote:Hmmm... Dus jij hebt dat type luchthappers nu al....
Was ook al een tijdje op zoek naar een dergelijk setje...
Eigenlijk wilde ik Astra F, maar omdat Duff die er al op had, wilde ik Kadett E....
Om je vraag te beantwoorden:
Ik vind 7 ook het mooiste...
Maar kun je niet, om de luchtstroom je motorruimte in te vergroten, in het geval van 7 de luchthappers een 180 graden draaien? (Wel met de rechte kant langs de rechte kant van de motorkap uiteraard)
Beetje ongelukkig verwoord, maar denk dat je 'm wel begrijpt...
De openingen moeten dus in de richting van de luchtstroom staan...

Ok, geen carbs, maar toch...