wat voor merk dempers zijn dat????
als ik de advertentie terug lees;
- Auto staat op een FK schroefset met verstelbaar koni geel rondom. Alles nog splinternieuw
maar de huisstijlkleur van koni is veel donkerder geel.. en ik geloof NOOIT dat koni de rubbers zou spuiten, aangezien die gelijk uit zouden drogen, bovendien zijn deze dempers gespoten en wordt koni gepowdercoat
zit er wel een koni stickertje op, of serienr?
in de onderste rand (het stuk dat je op de foto ziet) zou een tekst in de vorm van 'KONI HOLLAND' en dan een serienummer moeten staan..
Ik heb net ff gecheckt en voor zover ik kan zien zijn het Koni's, dat zegt althans de sticker. De ingeponsde tekst kan ik zo snel niet lezen (maar lijkt te eindigen op HOLLAND).
De kleur geel lijkt op de foto trouwens een stuk feller dan in het echt. Ze lijken ook verdacht veel op het linker setje op jouw foto.
Net ook meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle wielbouten even na te trekken. Er bleek maar één wiel te zijn waar de drie wielbouten niet heel vast van zaten.
q01z wrote:dan is het goed Tijmen alhoewel ik het raar blijf vinden dat de rubbers gespoten zijn..
ik vond het opeens nogal raar.. ik liep langs de foto en zag het plots
nja, goed dat je het ff aangaf. Al ging ik er eigenlijk tegelijk ook wel vanuit dat de verkoper eerlijk is geweest en dat blijkt gelukkig ook
@ TTF: Ik had inderdaad niet willen meemaken dat het wiel loskwam, zeker gezien het feit dat het onderstel toch wel uitnodigt af een toe een bochtje te pakken.
Mastenhose wrote:Ik begrijp wel wat Marc bedoeld, volgens mij had JB ook gele dempers waarvan de rubbers 'ook in kleur' waren...
ah dat verklaart alweer wat. Als dat hier ook het geval is hebben ze tnminste de moeite genomen om er ook de sticker op te plakken
Met JB bedoelde ik overigens niet onze Belgische AX-collega JB, even ter verduidelijking! (miss. dacht je dat ook niet, maar just in case!)
Maar kan me toch maar moeilijk voorstellen dat iemand Koni-stickers op JB-dempers zou plakken, dus in die zin verwacht ik dat het gewoon Koni's zullen zijn...
Misschien dat Koni in het kader van de recessie ook overgestapt is op het spuiten van dempers i.p.v. het coaten hiervan! (Koni is ook door zwaar weer gegaan, dus het zou zomaar kunnen!)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Net even de bouten en moeren die door de schokbreker en het chassis gaan besteld. Toch maar nieuw, aangezien het toch geen reet kost en ik dan zeker weet dat het goed is.
zo heb ik ooit een fusseeboutje afgeknapt met aandraaien (met de dop in de hand..) omdat ik het boutje wilde hergebruiken.. toen bij de dealer es gaan vragen wat nieuwe kosten, die liggen hier sindsdien gewoon op voorraad voor type 2
nieuwe boutjes is altijd mooi
-knip-
je meot alleen wel een gewillige dealer hebben
Daar zit inderdaad een groot verschil in, deze in Amersfoort is wat dat betreft heel erg goed. En de mannen van het magazijn kijken ook echt even wat verder dan hun neus lang is, als hetzelfde sneller of goedkoper via een ander kanaal te regelen is zullen ze dat ook voor je doen.
Heeft wel een positief effect; mocht ik ooit een nieuwe Citroën kopen en ik woon nog in de buurt, dan zal ik dat zeker daar doen. Die in Meppel zou ik nog geen tweedehands fiets willen kopen.
Omdat het zulk lekker knutselweer is, heb ik net maar eens de 'schade' van het ritje Conservatoire hersteld. Resultaat: Nieuwe koelwaterslang, thermostaat, nieuwe afdichtringen en nieuw thermostaathuistuutje-ding.
En 't lekt geen druppel, hoewel het met ductape en tiewraps ook niet lekte
sjieke poeier Tijmen ziet er weer netjes uit..
alhoewel die ductape creatie niet weggegooid mag worden natuurlijk.. das gewoon Denny's verjaardagscadeautje alvas.t.