Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Pgoddijn wrote:Ach, maakt het uit, het is AX genoeg. Maar idd, andere projecten half afgewerkt? Hmm, vooral het aanhangerproject is dan jammer, maar ik vraag me af hoe je daar vanaf raakt :-P.

Veel plezier ermee! Heb je in ieder geval een cabrio-idee voor de komende zomer!
Aanhanger kan naar Cindy, is dezelfde kleur! (y) :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Zit wel wat in, geloof ook dat ze precies weten wat er nog aan gedaan moet worden ;-). Of anders toch afmaken en achter de X-TR hangen bij de verkoop?
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Ik heb idd mijn hoop op Paul en Cindy gevestigd ..... zelfde kleur ... Paul kan goed lassen.
maarja .. het kost ook ruimte ... en zij hebben al wat staan.

Anders zal ik de koets aan de oud ijzerboer mee moeten geven .... het onderstel raak ik vrij makkelijk kwijt voor dezelfde prijs .. maar wil eik dat hij toch wel af komt.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Aad, doe jij is je openingstopic-titel aanpassen, er moet nog een swaffel tussen. :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

jk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jk »

Is de aanhanger niks voor achter de Tjaffer?
Om met vakantie te gaan?

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

jk wrote:Is de aanhanger niks voor achter de Tjaffer?
Om met vakantie te gaan?
Wordt een rare combinatie...
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

jk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jk »

Als MEGA Coupé is hij ook wel praktisch (even gezocht op 'aixam').

En de tegenwoordige Aixams zijn ook niet onaardig en niet eens zo langzaam, in de stad.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Hmm, Je hebt zelf van die aixam 45km wagentjes in Carbrio coupe met elektro schuifkantel dak.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

jk wrote:Als MEGA Coupé is hij ook wel praktisch (even gezocht op 'aixam').

En de tegenwoordige Aixams zijn ook niet onaardig en niet eens zo langzaam, in de stad.
Ik erger me dood aan die hokken op de rijbaan...
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

jk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jk »

Mastenhose wrote:
jk wrote:Als MEGA Coupé is hij ook wel praktisch (even gezocht op 'aixam').

Ik erger me dood aan die hokken op de rijbaan...
Ik ook, maar brommers waar je net niet voorbij kan omdat die door "de wetgever" gebruikt worden als rijdende snelheidsremmende obstakels op te smalle rijbanen, die vind ik nog veel erger en veel gevaarlijker (voor de brommer).

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Brommers die 95 lopen en je links en rechts voorbij gaan(zoals ik) zijn ook gevaarlijk, maar dat merk je pas als je zelf auto rijdt.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

jk wrote:Ik ook, maar brommers waar je net niet voorbij kan omdat die door "de wetgever" gebruikt worden als rijdende snelheidsremmende obstakels op te smalle rijbanen, die vind ik nog veel erger en veel gevaarlijker (voor de brommer).
De brommer op ´t fietspad vind ik weer gevaarlijk voor de fietser...
Als ik nu op de rijbaan een brommer schep vanwege z´n roekeloze rijgedrag, dan heeft ie voornamelijk zichzelf ermee, omdat hij ten opzichte van een auto de zwakkere deelnemer is...
Als een brommer een fietser schept welke geen bescherming draagt (helm), dan is de fietser de zwakkere deelnemer, dus loopt die meer gevaar...

In die zin begrijp ik de keuze voor brommers op de rijbaan... Laat ze vooral zichzelf maar in gevaar brengen, in plaats van andere (zwakkere) verkeersdeelnemers...

Dat het een 'snelheidsremmend opstakel' op de rijbaan is dat door onze wetgever wordt ingezet, vind ik overigens klinkklare onzin... Het snelheidsverschil tussen fietsers en brommers is veel groter t.o.v. auto's en brommers...

Maar laten we Aad z'n wie=wie hier niet teveel mee vervuilen!

Aad, om ff ontopic te gaan:
Mooie auto's heb je!
Image
Image
Image
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Je tjaffer ziet er errrug strak uit en staat je goed Aad!

Op CM niet helemaal kunnen zeggen maar:
de XTR stond er prachtig bij. Ik hoop dat je auto verzameling goed verkoopt en je samen met je gezin super kan genieten van de Tjaffer :D (met bloemen ;))
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

De eerste modificatie aan de Swaffel gedaan ... het was het GT stuurtje die ik van Duff heb overgenomen ... er zat een klein sportstuurtje wat ik niet echt bij de auto vond passen.

De X-TR heeft zijn mooiste tijd gehad op citromobile .... vandaag heeft hij zijn schoenen af moeten geven aan Swaffel :cry:

Ik heb de 16ers onder Swaffel gehangen met aan de achterzijde spoorverbreders van 2 cm .....

Helaas stond het niet en blijf ik met de 13"wielen rondrijden .... die staan wel lekker braaf :)

NOT !!!

ik was aardig aan het stuiteren om de auto .... mijn vrouw kwam een peukie roken en zij zag eindelijk dat velgen heel veel met een auto doen .... zij heeft mij weer omgedoopt tot de velgenkoning :music

Foto's doe ik niet meer aan ... dus helaas zullen jullie zelf over de schutting moeten gaan kijken of wachten tot een meeting ...... :lol:

Morgen nog even wat spullen van de X-TR af halen ... de Bull bar, radio, composetje en mischien het GT stuurtje ...

Ik heb trouwens ook ff de uitgelaste stalen wielen gepast ... helaas staken die 2,5 cm uit de wielkast ... wel vet natuurlijk maar ik wil niet dat de banden Swaffels body beschadigen.
ff hopen op zoveel ruimte tussen band en wielkast dat aanlopen niet ter sprake komt of de velgen maar weg doen ... :( wat op zich geen ramp is als je zie hoe hij er nu bij staat :D

De X-TR staat er ook nog wel leuk bij trouwens ... ook al is 13" redelijk klein .... het past prima bij een AX.
Image

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Aad, nog enorm bedankt voor het uitlenen van de X-TR.
Ik zag de X-TR op behoorlijk wat foto-sites staan, ook buiten ons cluppie om. Mogen we toch wel spreken van een succes.
Er kwamen behoorlijk veel mensen vragen of deze uitvoering door Citroën zelf zo op de markt is gebracht. 8) :lol:
De organisatie had nog een bedankje meegegeven op zondag. Dus als Henk er onderweg naar huis niet al te veel van heeft gesnoept zou je deze inmiddels al moeten hebben. :wink:

Aan een 2cv vriend had ik nog gevraagd of reparatie van een vinyldakje mogelijk is, maar hij verwees toch wel naar vervanging. Met als tip om 's te gaan informeren bij bedrijven die in de zeilvaart zitten.
Om te gaan doe-het-zelven is dit misschien iets: www.tear-aid.nl
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Zo gaat hij de verkoop in ....

Image
Image
Image

en dit heb ik van de Swaffel gemaakt ...

Image

Image

Image
Image

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Johannus »

Staat leuk bij de swaffel, maar....

Toch wel ENORM zonde dat de echte XT-R niet meer is dalijk... :(
Zonder Bull-bar en die enorme velgen is het toch niet meer wat ie ooit geweest is! een style-icoon binnen de club! Jammer dat ie weg moet en zo moet eindigen, maar gelukkig hebben we de foto's nog! En gelukkig hebben we hem nog eens mogen aanschouwen op CitroMobile!

Succes met het dakje van de swaffel!
Image Image

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

jij hebt vast de best gepimpte Tjaffer!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

Maakt je zwembad wel lekker duister zo! :D
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

die zwarte velgen op swaffel zijn gaaaf :D Zeker met dat witte interieur, echt vet :D

En die XTR is niet eens zo slecht, op die velgjes ? staat ook wel netjes!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply