Aanhanger kan naar Cindy, is dezelfde kleur!Pgoddijn wrote:Ach, maakt het uit, het is AX genoeg. Maar idd, andere projecten half afgewerkt? Hmm, vooral het aanhangerproject is dan jammer, maar ik vraag me af hoe je daar vanaf raakt.
Veel plezier ermee! Heb je in ieder geval een cabrio-idee voor de komende zomer!
Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
Rock's
- AX super weirdo

- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Ik heb idd mijn hoop op Paul en Cindy gevestigd ..... zelfde kleur ... Paul kan goed lassen.
maarja .. het kost ook ruimte ... en zij hebben al wat staan.
Anders zal ik de koets aan de oud ijzerboer mee moeten geven .... het onderstel raak ik vrij makkelijk kwijt voor dezelfde prijs .. maar wil eik dat hij toch wel af komt.
maarja .. het kost ook ruimte ... en zij hebben al wat staan.
Anders zal ik de koets aan de oud ijzerboer mee moeten geven .... het onderstel raak ik vrij makkelijk kwijt voor dezelfde prijs .. maar wil eik dat hij toch wel af komt.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Ik ook, maar brommers waar je net niet voorbij kan omdat die door "de wetgever" gebruikt worden als rijdende snelheidsremmende obstakels op te smalle rijbanen, die vind ik nog veel erger en veel gevaarlijker (voor de brommer).Mastenhose wrote:Ik erger me dood aan die hokken op de rijbaan...jk wrote:Als MEGA Coupé is hij ook wel praktisch (even gezocht op 'aixam').
En de tegenwoordige Aixams zijn ook niet onaardig en niet eens zo langzaam, in de stad.
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
De brommer op ´t fietspad vind ik weer gevaarlijk voor de fietser...jk wrote:Ik ook, maar brommers waar je net niet voorbij kan omdat die door "de wetgever" gebruikt worden als rijdende snelheidsremmende obstakels op te smalle rijbanen, die vind ik nog veel erger en veel gevaarlijker (voor de brommer).
Als ik nu op de rijbaan een brommer schep vanwege z´n roekeloze rijgedrag, dan heeft ie voornamelijk zichzelf ermee, omdat hij ten opzichte van een auto de zwakkere deelnemer is...
Als een brommer een fietser schept welke geen bescherming draagt (helm), dan is de fietser de zwakkere deelnemer, dus loopt die meer gevaar...
In die zin begrijp ik de keuze voor brommers op de rijbaan... Laat ze vooral zichzelf maar in gevaar brengen, in plaats van andere (zwakkere) verkeersdeelnemers...
Dat het een 'snelheidsremmend opstakel' op de rijbaan is dat door onze wetgever wordt ingezet, vind ik overigens klinkklare onzin... Het snelheidsverschil tussen fietsers en brommers is veel groter t.o.v. auto's en brommers...
Maar laten we Aad z'n wie=wie hier niet teveel mee vervuilen!
Aad, om ff ontopic te gaan:
Mooie auto's heb je!
Je tjaffer ziet er errrug strak uit en staat je goed Aad!
Op CM niet helemaal kunnen zeggen maar:
de XTR stond er prachtig bij. Ik hoop dat je auto verzameling goed verkoopt en je samen met je gezin super kan genieten van de Tjaffer
(met bloemen
)
Op CM niet helemaal kunnen zeggen maar:
de XTR stond er prachtig bij. Ik hoop dat je auto verzameling goed verkoopt en je samen met je gezin super kan genieten van de Tjaffer
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
Rock's
- AX super weirdo

- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
De eerste modificatie aan de Swaffel gedaan ... het was het GT stuurtje die ik van Duff heb overgenomen ... er zat een klein sportstuurtje wat ik niet echt bij de auto vond passen.
De X-TR heeft zijn mooiste tijd gehad op citromobile .... vandaag heeft hij zijn schoenen af moeten geven aan Swaffel
Ik heb de 16ers onder Swaffel gehangen met aan de achterzijde spoorverbreders van 2 cm .....
Helaas stond het niet en blijf ik met de 13"wielen rondrijden .... die staan wel lekker braaf
NOT !!!
ik was aardig aan het stuiteren om de auto .... mijn vrouw kwam een peukie roken en zij zag eindelijk dat velgen heel veel met een auto doen .... zij heeft mij weer omgedoopt tot de velgenkoning
Foto's doe ik niet meer aan ... dus helaas zullen jullie zelf over de schutting moeten gaan kijken of wachten tot een meeting ......
Morgen nog even wat spullen van de X-TR af halen ... de Bull bar, radio, composetje en mischien het GT stuurtje ...
Ik heb trouwens ook ff de uitgelaste stalen wielen gepast ... helaas staken die 2,5 cm uit de wielkast ... wel vet natuurlijk maar ik wil niet dat de banden Swaffels body beschadigen.
ff hopen op zoveel ruimte tussen band en wielkast dat aanlopen niet ter sprake komt of de velgen maar weg doen ...
wat op zich geen ramp is als je zie hoe hij er nu bij staat
De X-TR staat er ook nog wel leuk bij trouwens ... ook al is 13" redelijk klein .... het past prima bij een AX.
De X-TR heeft zijn mooiste tijd gehad op citromobile .... vandaag heeft hij zijn schoenen af moeten geven aan Swaffel
Ik heb de 16ers onder Swaffel gehangen met aan de achterzijde spoorverbreders van 2 cm .....
Helaas stond het niet en blijf ik met de 13"wielen rondrijden .... die staan wel lekker braaf
NOT !!!
ik was aardig aan het stuiteren om de auto .... mijn vrouw kwam een peukie roken en zij zag eindelijk dat velgen heel veel met een auto doen .... zij heeft mij weer omgedoopt tot de velgenkoning
Foto's doe ik niet meer aan ... dus helaas zullen jullie zelf over de schutting moeten gaan kijken of wachten tot een meeting ......
Morgen nog even wat spullen van de X-TR af halen ... de Bull bar, radio, composetje en mischien het GT stuurtje ...
Ik heb trouwens ook ff de uitgelaste stalen wielen gepast ... helaas staken die 2,5 cm uit de wielkast ... wel vet natuurlijk maar ik wil niet dat de banden Swaffels body beschadigen.
ff hopen op zoveel ruimte tussen band en wielkast dat aanlopen niet ter sprake komt of de velgen maar weg doen ...
De X-TR staat er ook nog wel leuk bij trouwens ... ook al is 13" redelijk klein .... het past prima bij een AX.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Aad, nog enorm bedankt voor het uitlenen van de X-TR.
Ik zag de X-TR op behoorlijk wat foto-sites staan, ook buiten ons cluppie om. Mogen we toch wel spreken van een succes.
Er kwamen behoorlijk veel mensen vragen of deze uitvoering door Citroën zelf zo op de markt is gebracht.
De organisatie had nog een bedankje meegegeven op zondag. Dus als Henk er onderweg naar huis niet al te veel van heeft gesnoept zou je deze inmiddels al moeten hebben.
Aan een 2cv vriend had ik nog gevraagd of reparatie van een vinyldakje mogelijk is, maar hij verwees toch wel naar vervanging. Met als tip om 's te gaan informeren bij bedrijven die in de zeilvaart zitten.
Om te gaan doe-het-zelven is dit misschien iets: www.tear-aid.nl
Ik zag de X-TR op behoorlijk wat foto-sites staan, ook buiten ons cluppie om. Mogen we toch wel spreken van een succes.
Er kwamen behoorlijk veel mensen vragen of deze uitvoering door Citroën zelf zo op de markt is gebracht.
De organisatie had nog een bedankje meegegeven op zondag. Dus als Henk er onderweg naar huis niet al te veel van heeft gesnoept zou je deze inmiddels al moeten hebben.
Aan een 2cv vriend had ik nog gevraagd of reparatie van een vinyldakje mogelijk is, maar hij verwees toch wel naar vervanging. Met als tip om 's te gaan informeren bij bedrijven die in de zeilvaart zitten.
Om te gaan doe-het-zelven is dit misschien iets: www.tear-aid.nl
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
Johannus
- AX Master Spammer

- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Staat leuk bij de swaffel, maar....
Toch wel ENORM zonde dat de echte XT-R niet meer is dalijk...
Zonder Bull-bar en die enorme velgen is het toch niet meer wat ie ooit geweest is! een style-icoon binnen de club! Jammer dat ie weg moet en zo moet eindigen, maar gelukkig hebben we de foto's nog! En gelukkig hebben we hem nog eens mogen aanschouwen op CitroMobile!
Succes met het dakje van de swaffel!
Toch wel ENORM zonde dat de echte XT-R niet meer is dalijk...
Zonder Bull-bar en die enorme velgen is het toch niet meer wat ie ooit geweest is! een style-icoon binnen de club! Jammer dat ie weg moet en zo moet eindigen, maar gelukkig hebben we de foto's nog! En gelukkig hebben we hem nog eens mogen aanschouwen op CitroMobile!
Succes met het dakje van de swaffel!
die zwarte velgen op swaffel zijn gaaaf
Zeker met dat witte interieur, echt vet 
En die XTR is niet eens zo slecht, op die velgjes ? staat ook wel netjes!
En die XTR is niet eens zo slecht, op die velgjes ? staat ook wel netjes!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).














