Echter, helemaal naar mijn zin is het nog niet. Misschien een kleine opsomming van wat ik eigenlijk nog zou moeten veranderen:
1) radiator: komt te warm op circuit (heeft nog de 1.4 75pk radiator)
=> GTIradiator is toch niet dikker of groter?
Wat is het verschil dan tussen een GT en GTI radiator? Die van mijn 1.1 carb was DIKKER dan die van mijn GTI. Beiden bleven ze goed op temperatuur op circuit.
Ik heb een XSI radiator liggen op reserve, maar die houd ik liever voor in m'n GTI binnenkort. Ik heb dan wel nog een bijna nieuwe GTI-radiator over.
2) Stabistang GT => GTI
Ik heb nog de GT injection stabistang zitten + die draagarmen. Ik heb het idee dat mijn GTI nog iets minder overhelde, maar dat ben ik niet zeker. Is er iemand die het verschil al gemerkt heeft en kan zeggen of het de moeite is om een GTI-stabistang te monteren? (heb ze...)
En het past niet met de GT draagarmen heb ik gehoord?
3) Rembekrachtiger GT => GTI
Die heb ik ook wel nog denk ik. Zit er veel merkbaar verschil in?
Ik heb al een saxo VTS HRC gemonteerd en infeite remt het wel lekker.
4) Stuurhuis GT => GTI
Ga ik niet veranderen denk ik. Maar ik ben nu toch benieuwd of je het merkt

5) Caster vermeerderen?
Met de verlagingsveren gemonteerd heb ik echt weinig caster. (zonder verlagingsveren voelt het prima aan!) Bij uitlijnen is dit ook gebleken dat het buiten de normen valt voor een ax.
Misschien was dit bij mijn GTI ook al zo, maar ik DENK van niet. (die van stuwie is even laag en stuurt veel leuker)
Dus de vraag: Zit er een verschil tussen de GTI en GT draagarmen in afmetingen?
Ik kan indien gewenst ff een blad inscannen met de uitlijngegevens...
Sorry voor het rommelige stukje tekst, ik heb niet zoveel tijd nu

alvast bedankt!