Nog een paar klusjes en we kunnen rijden


Moderator: webmasters
Browny wrote:lekker blijven updaten zo met foto's!
waarom zijn de oz velgen eronderuit?
haha erg he!!zappa66 wrote: ( wat is die geluidsisolerende mat tegen het motorschutboard ongelovelijk zwaar)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb nog geen idee wat dit veroorzaaktq01z wrote:wtf, vage koppelkromme.. dat lijkt me niet helemaal kloppen!
je ziet ook best dipjes in je vermogenslijn, dat moet een 16 klepper toch wel strakker kunnen met een beetje afstelling?
of is er ergens iets serieus stuk?