Ja, maar Fenwick is BelgMastenhose wrote:Juist!!! Zie je wel dat 't niet raar is?!citrofenwick wrote:ok dan is dat wellicht ook mijn probleem
Mastenhose - AX, 2CV, Partner - Update 17/02/2012 Nwe FOTO's
Moderator: webmasters
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
tja dat apart zekeren is heel veilig toch???
Wel een beetje vreemd dat de koplampen dan niet apart een zekering hebben en je remlichten ook gewoon achter één zekering zitten. Mijn gekke engelse koekjestrommel heeft per gloeidraad in de koplampen een aparte zekering, kwam ik achter toen ik begon met de hele bedrading aanpassen.
P.
PS:
Overigens dat zekeringetje kan iedereen overkomen, lang geleden een ZX 1.9 8v overgebouwd naar 16V met een MI16 blok.
Daar hoort een zwevende zekering voor de benzinepomp bij. Op een gegeven moment (10000 km later) stopte de creatie er mee en kon niemand echt de fout vinden, zekeringetje drie keer in mijn handen gehad totdat pas bij het bewegen van de pootjes opviel dat het draadje aan één kant los was van de steker. De zekering zag er dus heel uit maar was het niet. (fijn dat ik dit ook eens een keer kwijt kon)
Wel een beetje vreemd dat de koplampen dan niet apart een zekering hebben en je remlichten ook gewoon achter één zekering zitten. Mijn gekke engelse koekjestrommel heeft per gloeidraad in de koplampen een aparte zekering, kwam ik achter toen ik begon met de hele bedrading aanpassen.
P.
PS:
Overigens dat zekeringetje kan iedereen overkomen, lang geleden een ZX 1.9 8v overgebouwd naar 16V met een MI16 blok.
Daar hoort een zwevende zekering voor de benzinepomp bij. Op een gegeven moment (10000 km later) stopte de creatie er mee en kon niemand echt de fout vinden, zekeringetje drie keer in mijn handen gehad totdat pas bij het bewegen van de pootjes opviel dat het draadje aan één kant los was van de steker. De zekering zag er dus heel uit maar was het niet. (fijn dat ik dit ook eens een keer kwijt kon)
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Dat noemt men ook wel kapen van topic.PeterM wrote:(fijn dat ik dit ook eens een keer kwijt kon)
(Iets waar ze blijkbaar op CircuitsOnline erg boos om kunnen worden. )
M'goe, hier wordt ten minste niet zo belachelijk gereageerd en is het inderdaad mogelijk om op deze manier ook eens je beschaamde geweten te sussen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
begint er iemand opeens te praten over z'n frustraties over een ander forum, dat noem ik nog een topic-kaping!MNM(tm) wrote:Dat noemt men ook wel kapen van topic.PeterM wrote:(fijn dat ik dit ook eens een keer kwijt kon)
(Iets waar ze blijkbaar op CircuitsOnline erg boos om kunnen worden. )
M'goe, hier wordt ten minste niet zo belachelijk gereageerd en is het inderdaad mogelijk om op deze manier ook eens je beschaamde geweten te sussen.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
ja, CircuitsOnline daar noem je ook wat anders. begrijp dat ook niet helmaal waarom er zo met elkaar om moet worden gegaan. Maar heeft er dan iemand ervaring met reacties op "topic kapen dan"
Dit was natuurlijk wel helemaal off welk topic dan ook, maar het geeft wel weer een postje toch?
Meteen wel een vraagje: heb je wel aparte zekeringen in de aansturing van de Morettes zitten?
P.
Dit was natuurlijk wel helemaal off welk topic dan ook, maar het geeft wel weer een postje toch?
Meteen wel een vraagje: heb je wel aparte zekeringen in de aansturing van de Morettes zitten?
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
De H4-lampen van de buitenste lampen zijn aangesloten op de originele kabelboom. Het grootlicht (binnenste lampen) worden in principe aangestuurd via een relais dat z'n signaal krijgt van de grootlichtkabel van de originele kabelboom.PeterM wrote:ja, CircuitsOnline daar noem je ook wat anders. begrijp dat ook niet helmaal waarom er zo met elkaar om moet worden gegaan. Maar heeft er dan iemand ervaring met reacties op "topic kapen dan"
Dit was natuurlijk wel helemaal off welk topic dan ook, maar het geeft wel weer een postje toch?
Meteen wel een vraagje: heb je wel aparte zekeringen in de aansturing van de Morettes zitten?
P.
Relais zit gezekerd op de plus vanaf de accu.
(Hopelijk heb ik het een beetje begrijpelijk uitgelegd zo...)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
goeie standaard oplossing zo. het parallel schakelen van groot licht in de H4 lampen met de verstralers er naast kwam ik ook nog wel eens tegen. Dat moet je zeker niet doen, er gaat dan echt te veel stroom door de originele bedrading lopen. dat vinden vooral de lichtschakelaars niet fijn.
P.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Vandaag weer een klusdagje ingelast. Het was mooi weer, dus ik had er zin in!
Afgelopen week was er een leuke goodie binnengekomen, helaas zonder bevestigingsmateriaal, maar dat dacht ik wel op te kunnen lossen.
Spatflapperts!!! Ik wilde ze al langer, dus nu ben ik helemaal blij! Montage gedaan door middel van een RVS-M6-boutje-moertje constructie. Zit als een huis in ieder geval.
Verder was na vanmiddag ook weer duidelijk waarom ik gekozen heb voor verbreed staal...
't Is echt onwijs lelijk, zo met dat standaard 13" staal, maar het is voor een goed doel!
Tot slot vandaag nog even een begin gemaakt aan het verwijderen van de deurpanelen etc., reden hiervoor is een setje GT-deurpanelen die hun plekje in de AX moeten gaan vinden binnenkort. Er moet dus wat audio verplaatst worden, alleen weet nog niet zo goed waarheen...
Nog maar ff een nachtje overnadenken...
Afgelopen week was er een leuke goodie binnengekomen, helaas zonder bevestigingsmateriaal, maar dat dacht ik wel op te kunnen lossen.
Spatflapperts!!! Ik wilde ze al langer, dus nu ben ik helemaal blij! Montage gedaan door middel van een RVS-M6-boutje-moertje constructie. Zit als een huis in ieder geval.
Verder was na vanmiddag ook weer duidelijk waarom ik gekozen heb voor verbreed staal...
't Is echt onwijs lelijk, zo met dat standaard 13" staal, maar het is voor een goed doel!
Tot slot vandaag nog even een begin gemaakt aan het verwijderen van de deurpanelen etc., reden hiervoor is een setje GT-deurpanelen die hun plekje in de AX moeten gaan vinden binnenkort. Er moet dus wat audio verplaatst worden, alleen weet nog niet zo goed waarheen...
Nog maar ff een nachtje overnadenken...
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
maar die velgen echt - 50 pk ofzo
(spatflappers zijn gaaf!)
(spatflappers zijn gaaf!)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).