het welke auto is dit spelletje
Moderators: Rock's, webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Dat is de Caparo T1 !!!!!
Een F1 wagen voor op de openbare weg:D
Zag ik gisteren in een aflevering van topgear
http://www.streetfire.net/video/Top-Gea ... 208767.htm
Een F1 wagen voor op de openbare weg:D
Zag ik gisteren in een aflevering van topgear
http://www.streetfire.net/video/Top-Gea ... 208767.htm
Last edited by Anatool on ThuMar11, 2010 7:54:39 PM, edited 2 times in total.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Geely ?????q01z wrote:chinese nep rolls.. wie googled er ff?
ik heb genoeg gewerkt, ik ga naar huis
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Mastenhose wrote:Ik dacht meer richting Vauxhall Cresta, maar die is 't ook niet...
Daar dacht ik ook gelijk aan toen ik het nog niet wist maar 't is niet goed
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Standard Vanguard Vignale
Het had ook een Standard Vanguard "Six" kunnen zijn maar dan moest er onder de logo badge op de motorkap in chroom "S I X" staan.A face lift of the Phase III was designed by Italian stylist Giovanni Michelotti and coachbuilders Vignale in 1958. The windscreen and rear window were deeper and the door windows received stainless steel frames. There was a new front grille and rear light clusters. A floor change for the four speed manual gearbox was now an option to the standard provision of a three speed with column change. Either option could have an overdrive added.
The car had bench seats front and rear covered as standard in Vynide with leather as an option on the home market and cloth for export. A heater and, unusual for the time, electric screen washers were factory fitted but a radio remained an option.
A Vignale with overdrive was tested by the British magazine The Motor in 1959. They recorded a top speed of 82.8 mph (133.3 km/h), acceleration from 0-60 mph (97 km/h) in 20.8 seconds and a fuel consumption of 28.0 miles per imperial gallon (10.1 L/100 km; 23.3 mpg-US). The test car cost £1147 including taxes of £383.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh