Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.
Moderators: Rock's , webmasters
Mastenhose
profiel verwijderd
Posts: 5910 Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)
Post
by Mastenhose » ThuMar11, 2010 7:34:18 PM
Omdat ik niet denk dat deze geraden gaat worden:
Het is een Volkswagen Pointer, in Mexico rijden deze VW's volop!
Maar even een nieuwe opgave:
Mastenhose
profiel verwijderd
Posts: 5910 Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)
Post
by Mastenhose » ThuMar11, 2010 7:50:04 PM
Helaas, de Caparo T1 is het niet!
De Caparo T1:
De auto die gezocht wordt:
Speederdd
AX Master
Posts: 1065 Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)
Post
by Speederdd » ThuMar11, 2010 7:58:28 PM
Hulme F1
Anatool
Welkom nieuw AX lid
Posts: 3 Joined: SatJan23, 2010 3:21:56 PM
Location: Oostnieuwkerke
Post
by Anatool » ThuMar11, 2010 7:59:06 PM
Hulme F1 =
Hulme CanAm
Deze is het dan:p
Nieuwe opgave:
Last edited by
Anatool on ThuMar11, 2010 8:01:51 PM, edited 2 times in total.
q01z
Total admin
Posts: 14999 Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:
Post
by q01z » ThuMar11, 2010 7:59:46 PM
chinese nep rolls.. wie googled er ff?
ik heb genoeg gewerkt, ik ga naar huis
Speederdd
AX Master
Posts: 1065 Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)
Post
by Speederdd » ThuMar11, 2010 8:06:43 PM
Mitsuoka Mustang
Henk Bats
Drempelkiller
Posts: 3709 Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:
Post
by Henk Bats » ThuMar11, 2010 8:08:46 PM
q01z wrote: chinese nep rolls.. wie googled er ff?
ik heb genoeg gewerkt, ik ga naar huis
Geely ?????
Groetjes, Henk
Anatool
Welkom nieuw AX lid
Posts: 3 Joined: SatJan23, 2010 3:21:56 PM
Location: Oostnieuwkerke
Post
by Anatool » ThuMar11, 2010 8:13:29 PM
Speederdd wrote: Mitsuoka Mustang
Nee niet correct
ik zie er zelf eigenlijk ook weinig verschil tussen maar er is er toch 1 kleintje:p
Speederdd
AX Master
Posts: 1065 Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)
Post
by Speederdd » ThuMar11, 2010 9:35:22 PM
Mitsuoka Galue dan
[/url]
Mastenhose
profiel verwijderd
Posts: 5910 Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)
Post
by Mastenhose » ThuMar11, 2010 9:37:37 PM
Jij mag een nieuwe uitzoeken!
Pgoddijn
AX Master Spammer
Posts: 2348 Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum
Post
by Pgoddijn » ThuMar11, 2010 9:42:59 PM
Damned, net te laat. Maar toch:
Top Gear Season 11 Episode 6
Speederdd
AX Master
Posts: 1065 Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)
Post
by Speederdd » ThuMar11, 2010 10:01:42 PM
Merk + Model
MBa@NL
Archivaris
Posts: 5045 Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:
Post
by MBa@NL » ThuMar11, 2010 10:04:49 PM
Volstaat een pagina met informatie over Project S9 ook?
KLIK
Speederdd
AX Master
Posts: 1065 Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)
Post
by Speederdd » ThuMar11, 2010 10:05:44 PM
mja, kwas Michel bijna vergeten
MBa@NL
Archivaris
Posts: 5045 Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:
Post
by MBa@NL » ThuMar11, 2010 10:10:26 PM
Pgoddijn
AX Master Spammer
Posts: 2348 Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum
Post
by Pgoddijn » ThuMar11, 2010 10:27:01 PM
Oh, heeft heel veel weg van een Chevy 210 Bel Air uit 1953... Maar ander merk dus...
Mastenhose
profiel verwijderd
Posts: 5910 Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)
Post
by Mastenhose » ThuMar11, 2010 10:28:23 PM
Ik dacht meer richting Vauxhall Cresta, maar die is 't ook niet...
Henk Bats
Drempelkiller
Posts: 3709 Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:
Post
by Henk Bats » ThuMar11, 2010 10:30:28 PM
Mastenhose wrote: Ik dacht meer richting Vauxhall Cresta, maar die is 't ook niet...
Daar dacht ik ook gelijk aan
toen ik het nog niet wist maar 't is niet goed
Groetjes, Henk
2Black
citrofiel in crisis
Posts: 4469 Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden
Post
by 2Black » FriMar12, 2010 2:49:31 PM
Standard Vanguard Vignale
A face lift of the Phase III was designed by Italian stylist Giovanni Michelotti and coachbuilders Vignale in 1958. The windscreen and rear window were deeper and the door windows received stainless steel frames. There was a new front grille and rear light clusters. A floor change for the four speed manual gearbox was now an option to the standard provision of a three speed with column change. Either option could have an overdrive added.
The car had bench seats front and rear covered as standard in Vynide with leather as an option on the home market and cloth for export. A heater and, unusual for the time, electric screen washers were factory fitted but a radio remained an option.
A Vignale with overdrive was tested by the British magazine The Motor in 1959. They recorded a top speed of 82.8 mph (133.3 km/h), acceleration from 0-60 mph (97 km/h) in 20.8 seconds and a fuel consumption of 28.0 miles per imperial gallon (10.1 L/100 km; 23.3 mpg-US). The test car cost £1147 including taxes of £383.
Het had ook een Standard Vanguard "Six" kunnen zijn maar dan moest er onder de logo badge op de motorkap in chroom "S I X" staan.