Het lijstje:
Dorpel rechts, (links advies), koplampontluchting (groot!), gaatje in de bodem, en groot gat in de kofferbak (ook geen afkeur, maar toch zeker de moeite waard om aan te pakken).
En het blokje is traag... maar hij doet het

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
weet niet zeker of je het zo mag laten, de garage waar ik was vond het afkeur, maar ik hoor ook wel dat het onzin is.kleutscher wrote:lassen van de gaten in kofferbak hoeft bij mij niet, ik houd het wel low budget oplossingmaar wel even de plekken goed behandelen
.
uiteindelijk zie je de plekken toch niet omdat de kofferbak standaard al vol ligt
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Even een tip, dashbord verlichting hoeft voor apk niet te werken. Nieuwe regelsraoel wrote:voor de apk blijft over:
tig lampjes fixen (sommige doen het wel als je erop drukt, dus dat kan nog wel een klusje met draden worden)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).