Snel hulp nodig, Auto start wel maar gaat niet meer uit!!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Snel hulp nodig, Auto start wel maar gaat niet meer uit!!
Eey,
Ik heb een probleem, Me AX start wel maar als ik de sleutel omdraai zodat die normaal uit gaat. Reageert deze daar totaal niet op. Hij gaat ook niet meer van het contact af.
Als iemand weet wat er mis zou kunne zijn zeg het maar we zoeken wel.
Ik heb een probleem, Me AX start wel maar als ik de sleutel omdraai zodat die normaal uit gaat. Reageert deze daar totaal niet op. Hij gaat ook niet meer van het contact af.
Als iemand weet wat er mis zou kunne zijn zeg het maar we zoeken wel.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
- arjanklepper
- AX liefhebber
- Posts: 153
- Joined: SatFeb16, 2008 7:01:03 PM
- Location: Heerhugowaard
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
dat doe je dus beter niet! Kan je je spanningsregelaar naart schijnt mee slopen!arjanklepper wrote:geen diee wat er aan de hand is maar trek je accu maar los ofzo of laat hem uitvallen.
een continu draaiende auto is ook niets.
Best in 5e zetten en hem doen blokkeren. Maar ik neem aan dat ie dat zelf al kon (of wachten tot ie zonder benzine zit)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Re: Snel hulp nodig, Auto start wel maar gaat niet meer uit!
Wat denk je van een defect kontaktslot?Losroyos wrote:Eey,
Ik heb een probleem, Me AX start wel maar als ik de sleutel omdraai zodat die normaal uit gaat. Reageert deze daar totaal niet op. Hij gaat ook niet meer van het contact af.
Als iemand weet wat er mis zou kunne zijn zeg het maar we zoeken wel.
Vervangen dus of eerst eens meten want meten is weten en gissen is m....
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
- arjanklepper
- AX liefhebber
- Posts: 153
- Joined: SatFeb16, 2008 7:01:03 PM
- Location: Heerhugowaard
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Naast een paar schroevendraaiers, steeksleutel en een rateltje met doppen behoort dat toch bij je basis gereedschap als je aan een auto werkt....Losroyos wrote:Tja meten is weten, Moet je we een multimeter hebben
Het hoeft er niet een te zijn van Fluke met een straatwaarde van 250 euro waar je microvolt met een foutmarge van 0,0001 microvolt kan meten maar gewoon een simpel ding uit de eurobak van de Gamma voor 5-10 euro... die zijn perfect voor dit soort dingen...
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
oh is dat zo.....MBa@NL wrote:Naast een paar schroevendraaiers, steeksleutel en een rateltje met doppen behoort dat toch bij je basis gereedschap als je aan een auto werkt....Losroyos wrote:Tja meten is weten, Moet je we een multimeter hebben
Het hoeft er niet een te zijn van Fluke met een straatwaarde van 250 euro waar je microvolt met een foutmarge van 0,0001 microvolt kan meten maar gewoon een simpel ding uit de eurobak van de Gamma voor 5-10 euro... die zijn perfect voor dit soort dingen...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
De ouderwetse versie, met een wijzer, is nog het handigste voor werken aan auto's, vind ik althans.MBa@NL wrote:Naast een paar schroevendraaiers, steeksleutel en een rateltje met doppen behoort dat toch bij je basis gereedschap als je aan een auto werkt....Losroyos wrote:Tja meten is weten, Moet je we een multimeter hebben
Het hoeft er niet een te zijn van Fluke met een straatwaarde van 250 euro waar je microvolt met een foutmarge van 0,0001 microvolt kan meten maar gewoon een simpel ding uit de eurobak van de Gamma voor 5-10 euro... die zijn perfect voor dit soort dingen...
De wijzer slaat uit of hij slaat niet uit.
(digitale meters denken te lang na voor, bovendien, hier onnodige nauwkeurigheid, je hebt helemaal gelijk MBa).
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km