Geen dank heraoel wrote:Mark nog bedankt voor de tips bij het loshalen van de fuseekogelZonder jou was ik nog heel lang aan het hannessen geweest, weer wat geleerd


Moderator: webmasters
die draaischakelaar zal Bas wel meegenomen hebben met het dashboard?Pascal wrote:Ik zie de kachelventilator nog zitten Romy, zou je die willen demonteren?
Die van 'Pino' werkt alleen in stand 1, dus heb ik er liever eentje op voorraad....alstkannogvoordesloop...
Neem dan ook de draaischakelaar efkes mee in je sloopsessie, misschien zit het probleem daar wel in.
merci
Ik vind je heel lief enzoPascal wrote:Ik zie de kachelventilator nog zitten Romy, zou je die willen demonteren?
Die van 'Pino' werkt alleen in stand 1, dus heb ik er liever eentje op voorraad....alstkannogvoordesloop...
Neem dan ook de draaischakelaar efkes mee in je sloopsessie, misschien zit het probleem daar wel in.
merci
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Heb ook geen tijd: morgen plant ik het 1.0 blok weer terug in 'Pino'.grietje wrote: Daarom had ik al in die advert gezet, iedereen mag alles gratis of voor zeer ewinig komen halen maar je moet het wel zelf demonteren omdat ik er geen tijd voor heb![]()
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
sorry, foutjejk wrote:'citrofenwick' schreef:
"Dit is de ENIGE juiste volgorde: LA RV RA RV"
Aannemend dat één van de twee 'RV''s vervangen moet worden door 'LV', blijft LA volgens zijn tips de eerste te ontluchten remleiding (waarschijnlijk de langste).
Ontlucht je met een doorzichtig benzineslangetje op de ontluchtingsnippel dat in een glazen potje halfvol remolie eindigt, onderin de remolie?
Anders kan het namelijk zijn dat je steeds weer lucht binnenlaat bij het dichtdraaien van de ontluchtingsnippel doordat je net iets te langzaam bent.
Degene die de rem intrapt is degene die instructies moet geven om de ontluchting open of dicht te draaien. Anders heb je kans dat het pedaal op de bodem staat en er dus geen positieve stroming van remvloeistof meer is naar de remcilinder - dan lukt ontluchten nooit.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).