
Riem bij zo'n motor, moeilijk? Was XU blok toch? Ik moet er eigenlijk ook eens aan....
Moderator: webmasters
Hmm, ben wel benieuwd hoeveel ze voor morettes vragen op een sloop. Nieuw zijn ze wel vrij prijzig...Mastenhose wrote:Erg mooie CTI Romy!
Hier op de sloop lag pas nog een setje Morettes voor een 205. Als je daar interesse in hebt, kan ik wel ff voor je kijken of ze er nog liggen?
Goed he, je hebt bijna een zonnebril nodig om naar deze te kijken als die gepoetst isslalombx wrote:Hij is echt mooi geworden, flinke poetsbeurt doet wonderen bij een rooie![]()
Een 309 achteras kan onder een 205, maar is wel 4 cm breder totaal, dus je achterbanden gaan dan nog maar nét onder de spatborden passen.......
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn beenKOUD
vanmiddag was het toch nog linksachter?grietje wrote:- Hij loopt aan rechts achter.
tja, rechts en linksMBa@NL wrote:Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn beenKOUD
vanmiddag was het toch nog linksachter?grietje wrote:- Hij loopt aan rechts achter.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja, trouwens, die bedoel ik, en die zoek ikMBa@NL wrote:Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn beenKOUD
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).