Grietje
Moderator: webmasters
Hmm, ben wel benieuwd hoeveel ze voor morettes vragen op een sloop. Nieuw zijn ze wel vrij prijzig...Mastenhose wrote:Erg mooie CTI Romy!
Hier op de sloop lag pas nog een setje Morettes voor een 205. Als je daar interesse in hebt, kan ik wel ff voor je kijken of ze er nog liggen?
Denk trouwens niet dat die op de CTI komen, Romy en morettes?
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Goed he, je hebt bijna een zonnebril nodig om naar deze te kijken als die gepoetst is EN die 309 achteras heb ik over na zitten denken maar ik heb het niet gedaan, vanwege aanloop gezeur. Geen zin in, ik haal ze wel iets met spoorverbreders naar buiten.slalombx wrote:Hij is echt mooi geworden, flinke poetsbeurt doet wonderen bij een rooie
Een 309 achteras kan onder een 205, maar is wel 4 cm breder totaal, dus je achterbanden gaan dan nog maar nét onder de spatborden passen.......
Raoel btw, die klep was op de meeting net ff iets valer als de rest toch? Ik heb de klep met commandant gedaan, en de rest alleen afgewaxt met proffesionele wax (en de klep uiteindelijk ook naturlijk) En nu is de klep weer net zo rood als de rest Denk dat ie met zn kontje net buiten een overkapping stond oid.
Anyways ik heb een schuur geregeld, dus de cabrioLEK gnagna kan snel de schuur in. Moet er alleen eerst een koppakking vervangen worden van iets anders voordat de schuur vrij is (a)
Mastenhose, als je wilt ben ik wel heel benieuwd of het in goede staat is, anders wil ik het wel hebben!!!
Moet idd wel even kijken of het wel staat op de cabrio, maar daar kom je maar op 1 manier achter....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Cabrio-lek:
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Heel mooie foto Romy.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
haha, tijmen komt carb dampen snuiven.
Ja, wat is die cti ROOOOOD he
kan niet wachten tot voorjaar, touren met de cabrio!!!
Ja, wat is die cti ROOOOOD he
kan niet wachten tot voorjaar, touren met de cabrio!!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo tijd voor een update wat betreft de 1.0....
Hij word dus nu nogal gebruikt (Geen idee precies maar ik kom denk ik wel op de 2500 km per week...)
En daar lijdt hij dus toch wel onder. Eerst vrijwel nooit rijden, half jaar stil staan en dan dit.
De problemen:
- Hij klappert met remmen. Alles zit vast dus misschien een remzuiger niet goed (idee van Henk)
- Ruitenwissersproeislangetje laat elke keer weer los van dat spuitkoppie GRRR
- KM teller doet het niet (kabel wil er niet in, krijg het niet voor elkaar)
- Vbak wil nieuwe olie
- Deurpanelen missen (maar zijn net opgehaald van de sloop)
- Plankjes missen onder dashbord
- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been KOUD
- Hij loopt aan rechts achter.
Zo, zaterdag wat te doen???
Hij word dus nu nogal gebruikt (Geen idee precies maar ik kom denk ik wel op de 2500 km per week...)
En daar lijdt hij dus toch wel onder. Eerst vrijwel nooit rijden, half jaar stil staan en dan dit.
De problemen:
- Hij klappert met remmen. Alles zit vast dus misschien een remzuiger niet goed (idee van Henk)
- Ruitenwissersproeislangetje laat elke keer weer los van dat spuitkoppie GRRR
- KM teller doet het niet (kabel wil er niet in, krijg het niet voor elkaar)
- Vbak wil nieuwe olie
- Deurpanelen missen (maar zijn net opgehaald van de sloop)
- Plankjes missen onder dashbord
- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been KOUD
- Hij loopt aan rechts achter.
Zo, zaterdag wat te doen???
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been KOUD
vanmiddag was het toch nog linksachter?grietje wrote:- Hij loopt aan rechts achter.
tja, rechts en links Ik schrijf ook met uhhhhhhhhhhhh links??MBa@NL wrote:Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been KOUD
vanmiddag was het toch nog linksachter?grietje wrote:- Hij loopt aan rechts achter.
Nee links dus inderdaad.
En Els jaa ik heb mn deurpaneeltjes gevonden! Was wel weer ff leuk op de sloop.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Geen idee
Maar op de skirt ja, buitenkant.....
Maar op de skirt ja, buitenkant.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja, trouwens, die bedoel ik, en die zoek ikMBa@NL wrote:Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been KOUD
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).