hmmm oke, wist ook eigenlijk wel dat ik crimineel was. Moet het dan niet Grietje B of Romy L ofzoiets worden?
Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
mmm...kijk je wel uit voor koolmonoxide, dus ventileren (en dus koud)...Pgoddijn wrote:
Misschien ga ik deze week ergens in de garage rommelen aan de RO, staat nog een petroleumkacheltje.
Ja, onze shoeks is ik denk echt de meest betrouwbare AX die er is. Die zal je echt nooit laten staan. heeft ie in 23 jaar ook nog nooit gedaan, ook al liet je hem een half jaar stilstaan, starten en lopen, altijdPgoddijn wrote:Ha, jij bent gewoon een bikkel, wij zijn slechts mannen...
En ik vind het eigenlijk best wel een betrouwbaar auto'tje, hij stond hier rustig te wachten totdat je er weer in ging rijden!
Hij was wel wat nattig ja, maar het viel volgens mij wel mee. Ik kan me er verder weinig van herinneren (was toen 10 ofzo) maar weet wel dat mn zusje en ik onze voeten van de vloer haalden toen we er doorheen gingenLosroyos wrote:Water een halve meter hoog, Ik hoop dat je je voeten droog heb gehouden in shoeks. Datmoet dan tochnaar binne lopen
Heerlijk! Al die electronische zooi. Wat er niet op zit, kan ook niet kapot.Pascal wrote:Zeg ik toch altijd: neem een carb-car.
Nooit geen gezeik, af en toe een nieuw brandstoffiltertje maar vooral: Gáán...altijd!
In de ..eh...vijf(?) jaar dat 'Pino' bij mijn verzameling hoort heeft ze me één keer laten staan -> water in het filter.
Langs de weg met een zakmessie brandstofleiding losgemaakt, filter leeggeschud en weer gemonteerd, paar keer doorstarten en gáán.
Mooi toch?!
Mee eens, maar een ECU is vaak een stuk vrouw-vriendelijker. En dan heb ik het over het handtasjes geval. "Help! Een auto met gebruiksaanwijzing!" En dan de choke uittrekken, handtas eraan hangen en vervolgens het halve land door racen... Zo heeft een kennis van mij ooit z'n Saab bijna kunnen weggooienTijmen wrote:Heerlijk! Al die electronische zooi. Wat er niet op zit, kan ook niet kapot.
Het is gewoon makkelijker met een ECU, sleutel om en rijden. Je hoeft ook eigenlijk geen rekening meer met de auto te houden, alleen maar je ogen op de weg. Maar als er iets kapot gaat, tja... Dan is een choke volgens mij veel makkelijker.mcdean wrote:mijn vrouw heeft nooit problemen gehad met een choke en met de sport nog steeds niet ze wil het alleen niet meer op de dagelijkse auto.
Pliep indeedPascal wrote:Een AX met pliep..?!
Wat heppie veel sleutels aan je bos hangen man, dat vinden Simplex-contactslotjes vaak helemaal niet lekker...
Ik heb gewoon vijf bosjes; één voor elke auto en een apart bossie voor huissleutels ed.
Rekje in de keuken en dan elke morgen: "iene-miene-mutte..."