inpakken en op een donkere plek bewaren..Pgoddijn wrote:Shoeks heeft APK! Nu nog een ander dashboard (ligt klaar in perfecte staat). Iemand nog tips om het dashboard iets minder breekgevoelig te laten zijn?

Moderator: webmasters
Gefeliciteerd met de apk ...fraggie wrote:inpakken en op een donkere plek bewaren..Pgoddijn wrote:Shoeks heeft APK! Nu nog een ander dashboard (ligt klaar in perfecte staat). Iemand nog tips om het dashboard iets minder breekgevoelig te laten zijn?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Peet noemt um elmo maar shoeks (zn kenteken sh30ks) vind ik leukerPascal wrote:Oh..is het nu Shoeks..?
Je hebt groot gelijk: dit is niet het weer om te prutsen, veels te koud.
Straks als de temperatuur buiten weer naar aangenamere waarden stijgt is dat beter te doen.
Ze heeft er 22/23 jaar over gedaan om te worden wat het nu is, dan doen die paar weken het er ook niet om.
Tot die tijd: have fun!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Leuk, maar het is best een betrouwbaar blok. Alleen moet je erg voorzichtig zijn. Een AX is bijvoorbeeld niet voor een Sjonnie, die trapt de koppakking eruit omdat ie niet snapt dat de olie warm dient te zijn. Een Civic houdt het bijvoorbeeld al een stuk beter uit (en is ook iets betrouwbaarder gebouwdPascal wrote:Een RO80? Stoer, maar hopeloos onbetrouwbaar blok, helaas.
Wel interessante techniek, alleen Mazda heeft het eindelijk fatsoenlijk onder de knie blijkt...
Wablief??Pgoddijn wrote: Leuk, maar het is best een betrouwbaar blok.
Heel veel merken hebben zich aan het Wankelprincipe gewaagd, en bijna allemaal hebben ze diep hun vingers gesneden aan de kwetsbare techniek.Het concept is in ieder geval wel ok, en het blok weegt natuurlijk geen moer. Maar de NSU Spider Wankel had wel wat meer kinderschoenproblemen.
Als ik het gaskanon efkes aanzet wel ja...Heb je wel een warme ruimte waar de oprijbokjes staan?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).