het welke auto is dit spelletje
Moderators: Rock's, webmasters
Inderdaad, erg goed gezien!Losroyos wrote:F1 uit de jaren 1900 ofzo
Een F1 (en meer...) uit de vorige eeuw. Zelfs nog van voor mijn geboorte.
Maar dat is nog niet het juiste antwoord om de volgende foto te mogen plaatsen.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- AX liefhebber
- Posts: 563
- Joined: MonMay07, 2007 8:30:36 PM
- Location: Haaltert; België
Zelfs dat wist ik niet ik zei maar wat, Maar hij lijkt idd het meeste vorm te hebben als een lotus.2Black wrote:Inderdaad, erg goed gezien!Losroyos wrote:F1 uit de jaren 1900 ofzo
Een F1 (en meer...) uit de vorige eeuw. Zelfs nog van voor mijn geboorte.
Maar dat is nog niet het juiste antwoord om de volgende foto te mogen plaatsen.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Volgens mij ook een Lotus
Car: Lotus-Climax 25
Engine: 90 Deg V8 Coventry-Climax
Maker: Lotus
Bore X Stroke: 63 X 60 mm
Year: 1962
Capacity: 1, 498 cc
Class: Formula 1
Power: 195 bhp at 8,200 rpm
Wheelbase: 2286 mm
Track: 1346 front, 1372 mm in rear
Notes: Total weight: 452 kg.
Dunlop 500-15R5 front, 650-15R5 rear tires
Ontwerp: Collin Chapman
Rijder: Jimmy Clarc
Groetjes, Henk
Car: Lotus-Climax 25
Engine: 90 Deg V8 Coventry-Climax
Maker: Lotus
Bore X Stroke: 63 X 60 mm
Year: 1962
Capacity: 1, 498 cc
Class: Formula 1
Power: 195 bhp at 8,200 rpm
Wheelbase: 2286 mm
Track: 1346 front, 1372 mm in rear
Notes: Total weight: 452 kg.
Dunlop 500-15R5 front, 650-15R5 rear tires
Ontwerp: Collin Chapman
Rijder: Jimmy Clarc
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Lotus is goed
Model is verkeerd.... zit er wel vlakbij maar is qua ontwerp fundamenteel anders.
Dit model is legendarisch vanwege wat Jim Clark ermee bereikte.
Hij won de Indy 500 met de doorontwikkelde versie van dit ding, het is dus eigenlijk een aangepaste F1.
Model is verkeerd.... zit er wel vlakbij maar is qua ontwerp fundamenteel anders.
Dit model is legendarisch vanwege wat Jim Clark ermee bereikte.
Hij won de Indy 500 met de doorontwikkelde versie van dit ding, het is dus eigenlijk een aangepaste F1.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Johannus mag door (als Henk het goed vindt).
Zit wat te pluizen en over de Lotus 29 is weinig specifieks te vinden, zelfs niet op WikiPedia. Het is duidelijk een tussenmodel.
Zeg maar de Lotus 25 (zoals eerder genoemd) met Indy specifieke aanpassingen. Daarna werd het pas (de Lotus 38 ) de onoverwinnelijke baanbrekende Lotus van de Indy overwinning. Aan die auto was werkelijk alles uniek en nieuw.
Zit wat te pluizen en over de Lotus 29 is weinig specifieks te vinden, zelfs niet op WikiPedia. Het is duidelijk een tussenmodel.
Zeg maar de Lotus 25 (zoals eerder genoemd) met Indy specifieke aanpassingen. Daarna werd het pas (de Lotus 38 ) de onoverwinnelijke baanbrekende Lotus van de Indy overwinning. Aan die auto was werkelijk alles uniek en nieuw.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Uiteraard.2Black wrote:Johannus mag door (als Henk het goed vindt).
Groetjes, Henk
P.S.
Ik heb nog een aardige in gedachten maar daar moet ik vanavond maar is een keer naar op zoek gaan.
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX liefhebber
- Posts: 563
- Joined: MonMay07, 2007 8:30:36 PM
- Location: Haaltert; België
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
NSX of niet... het is foeilelijk!
Waarom sparen sommige mensen niet gewoon door voor een echte Ferrari?
Een oude 328GTS is niet eens zo duur ....
Waarom sparen sommige mensen niet gewoon door voor een echte Ferrari?
Een oude 328GTS is niet eens zo duur ....
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
408 Prototype Research Vehicle
Een mock-up die ruzie veroorzaakte tussen Ferrari en Pininfarina...
Een mock-up die ruzie veroorzaakte tussen Ferrari en Pininfarina...
Alcoa, Ferrari and PPG joined up to mock up this rather homely prototype. It was NOT a Pinninfarina design and caused some political grief between Ferrari and Pinninfarina. Note the car has Testarossa wheels, a 328 front grill and F40 side windows.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Was eigenlijk best makkelijk te vinden Johannus! Maar het blijft foeilelijk...
En dan gaan we maar weer verder...
Hopelijk een erg moeilijke...
De enige hint die ik zal geven is dat het werd gebouwd voor amerikaanse racerij ca. 1975 maar het is géén stock-car.
Dit is de man die er later in reed:
En dan gaan we maar weer verder...
Hopelijk een erg moeilijke...
De enige hint die ik zal geven is dat het werd gebouwd voor amerikaanse racerij ca. 1975 maar het is géén stock-car.
Dit is de man die er later in reed:
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh