Men zegt te rekenen op een levertijd van 14 dagen. Bij mijn Saxo was het een paar dagen meer. Ze mailen wel door wanneer je pakket verzonden wordt, en trackingnummer en site waarop je het kan volgen.
Ivm de Saxo moet ik zeggen dat ik prima contact had met Ottomodels. Ze reageerden zelfs op zondag. Bij vragen kan je hen gerust mailen
Voor 2 miniaturen betaal je €26,20 aan verzendkosten (jaja, heb er uiteindelijk maar 1 besteld van de AX Sport, maar heb wel een moment getwijfeld...)
Verzendkosten lopen dus wel op bij meerdere miniaturen...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Mastenhose wrote:Ook ik heb m´n creditcard gebruikt voor dit artikel
En dat tussen alle verhuis-drukte door?
Ik voel mijn creditcard branden..... mag ik vragen wat je nou totaal hiervoor kwijt was inclusief verzendkosten etc. ?
Haha, tussen de verhuisdrukte door inderdaad wel tijd gemaakt om dit miniatuur te bestellen, eindelijk een miniatuur van de AX in 1/18!
Wat betreft de prijs, wat Stefaan al aangaf, €56,70 incl. verzenden.
ik heb er ook een aantal besteld, eentje voor mij en eentje voor Michel, en nog een paar omdat ik zeker wilde zijn dat er een goede zonder transportschade oid tussen zou zitten.
het is helaas idd niet zo dat die 19.70 aan verzendkosten ook geld voor meerdere modellen, die verzendkosten worden meer en meer.
Misschien scheelt het als je er meer dan 10 besteld ofzo, omdat ze je dan gewoon een pallet sturen
Browny wrote:ik heb er ook een aantal besteld, eentje voor mij en eentje voor Michel, en nog een paar omdat ik zeker wilde zijn dat er een goede zonder transportschade oid tussen zou zitten.
het is helaas idd niet zo dat die 19.70 aan verzendkosten ook geld voor meerdere modellen, die verzendkosten worden meer en meer.
Misschien scheelt het als je er meer dan 10 besteld ofzo, omdat ze je dan gewoon een pallet sturen
Wil je er eentje aan mij doorverkopen asjeblieft, als er toevallig meerdere goede bij zitten?
Baalde er enorm van dat ik net achter het net had gevist, en zou er heel graag alsnog willen...
Had trouwens de fabrikant gemaild, er komt geen 2e serie, wellicht over een paar maanden wel een AX GT...
500 stuks waren al door ottoclub leden gepreorderd...
Last edited by Johannus on MonDec14, 2009 12:55:04 PM, edited 1 time in total.
Marktplaats ff in de gaten houden...
Was met de Saxo van Ottomodels ook zo, die werden ook genoeg aangeboden. Wel tegen wat hogere prijzen overigens...