Ik heb zelf trouwens nog een collectie matchbox/3" modellen, die al meer dan 400 stuks telt (zonder Citroën). Zal dan ook eens kijken voor pics.
Miniaturen
Moderators: Rock's, webmasters
-
stefaan5089
- AX liefhebber

-
stefaan5089
- AX liefhebber

-
stefaan5089
- AX liefhebber

-
Mastenhose
- profiel verwijderd

En dat tussen alle verhuis-drukte door?Mastenhose wrote:Ook ik heb m´n creditcard gebruikt voor dit artikel
Ik voel mijn creditcard branden..... mag ik vragen wat je nou totaal hiervoor kwijt was inclusief verzendkosten etc. ?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
stefaan5089
- AX liefhebber

-
stefaan5089
- AX liefhebber

Men zegt te rekenen op een levertijd van 14 dagen. Bij mijn Saxo was het een paar dagen meer. Ze mailen wel door wanneer je pakket verzonden wordt, en trackingnummer en site waarop je het kan volgen.
Ivm de Saxo moet ik zeggen dat ik prima contact had met Ottomodels. Ze reageerden zelfs op zondag. Bij vragen kan je hen gerust mailen
Ivm de Saxo moet ik zeggen dat ik prima contact had met Ottomodels. Ze reageerden zelfs op zondag. Bij vragen kan je hen gerust mailen
AX 1.0 Tonic '95
C5 HDI 110 '02
C5 HDI 110 '02
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Haha, tussen de verhuisdrukte door inderdaad wel tijd gemaakt om dit miniatuur te bestellen, eindelijk een miniatuur van de AX in 1/18!Rio97 wrote:En dat tussen alle verhuis-drukte door?Mastenhose wrote:Ook ik heb m´n creditcard gebruikt voor dit artikel
Ik voel mijn creditcard branden..... mag ik vragen wat je nou totaal hiervoor kwijt was inclusief verzendkosten etc. ?
Wat betreft de prijs, wat Stefaan al aangaf, €56,70 incl. verzenden.
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

ik heb er ook een aantal besteld, eentje voor mij en eentje voor Michel, en nog een paar omdat ik zeker wilde zijn dat er een goede zonder transportschade oid tussen zou zitten.
het is helaas idd niet zo dat die 19.70 aan verzendkosten ook geld voor meerdere modellen, die verzendkosten worden meer en meer.
Misschien scheelt het als je er meer dan 10 besteld ofzo, omdat ze je dan gewoon een pallet sturen
het is helaas idd niet zo dat die 19.70 aan verzendkosten ook geld voor meerdere modellen, die verzendkosten worden meer en meer.
Misschien scheelt het als je er meer dan 10 besteld ofzo, omdat ze je dan gewoon een pallet sturen
-
Johannus
- AX Master Spammer

Wil je er eentje aan mij doorverkopen asjeblieft, als er toevallig meerdere goede bij zitten?Browny wrote:ik heb er ook een aantal besteld, eentje voor mij en eentje voor Michel, en nog een paar omdat ik zeker wilde zijn dat er een goede zonder transportschade oid tussen zou zitten.
Baalde er enorm van dat ik net achter het net had gevist, en zou er heel graag alsnog willen...
Had trouwens de fabrikant gemaild, er komt geen 2e serie, wellicht over een paar maanden wel een AX GT...
500 stuks waren al door ottoclub leden gepreorderd...
Last edited by Johannus on MonDec14, 2009 12:55:04 PM, edited 1 time in total.
-
Mastenhose
- profiel verwijderd