Suc6 met de keuze maken en het sleutlen

Moderator: webmasters
Mja, de kosten. Op zn laatste krachten ben ik er rustig mee naar iemand gereden die auto's oplast en richt. Het op de celette plaatsen kost 500€. Dan nog snel 500€ laswerk. Maar dat is nog vrij minimalistisch gerekend denk ik.raoel wrote:Sjonge, dat is wel balen...
Misschien eens proberen een kostenplaatje te maken, en zet dat tegenover de kosten die je kwijt bent om een andere GTI aan te kopen en in redelijke staat te krijgen... Geeft misschien wat meer overzicht?
Sterkte
Marc, dat wil ik!q01z wrote:fenwick, dat heb ik!
ergens..
ik heb zo'n frans of zwitsers werkplaatshandboek waar dat soort dingen allemaal instaan, ook de tekeningen hoe je skirts op een GTI hoort te slijpen/lassen enzo
ennuhm, die van bas is volgens mij vorig jaar op de bank geweest, nadat hij die boom omgeduwd had!
contacteer jij mij escitrofenwick wrote:Marc, dat wil ik!q01z wrote:fenwick, dat heb ik!
ergens..
ik heb zo'n frans of zwitsers werkplaatshandboek waar dat soort dingen allemaal instaan, ook de tekeningen hoe je skirts op een GTI hoort te slijpen/lassen enzo
ennuhm, die van bas is volgens mij vorig jaar op de bank geweest, nadat hij die boom omgeduwd had!
Zal je ff contacteren
Haha ja daar lijkt het wel op. Het is gewoon een gouden kans om dit nu te doen nu het motorblok er toch uit is. Prioriteit is nu wel voor ik er geld insteek dat hij recht is en blijft. Nadien kunnen we hem nog steeds herspuiten, maar das niet belangrijk. Het belangrijkste is voor mij dat ie roestvrij en mechanisch goed is. Mechanisch was ie trouwens al goed in orde, dus daar hoeven we gelukkig al geen (niet veel) geld meer in te stekenraoel wrote:Dit is straks geen redden meer, maar gewoon een volledige restauratie? Kan ie weer 20 jaar verder!Zou mooi zijn...