In verband met m'n schuuropruiming heb ik wat onderdelen aangeboden, zowel hier op 't forum als o.a. Marktplaats...
De reacties die je zoal op je handel krijgt, ik zal er een aantal quoten... Soms wordt je er echt moe van...
Voorbeeld 1:
Mijn ad: Te koop aangeboden, 2 sets verlagingsveren voor een Saxo of Pug 106.
Reactie:
Teruggestuurd dat dit vermoedelijk niet past, maar ik dat niet zeker weet en dat de betreffende persoon dat zelf even uit moet zoeken...Passen deze veren ook op een Pug 205?
Weer een reactie terug:
Euhm...Nee, jij wilt 't kopen, zoek jij 't maar uit, want ik heb al aangegeven 't niet te weten...Zou je dat voor me uit kunnen zoeken?

Voorbeeld 2:
Je biedt iets aan, voor een vaste prijs van €50,-
Krijg je een email, of je akkoord gaat voor 15 euro incl. verzenden...
Dan krijg ik écht oprecht zin om iemand een paar keer met z'n hoofd tegen een muur aan te slaan, om die persoon op die manier weer terug op deze wereld te krijgen...
EN DAN NU DE TOPPER!!!
Voorbeeld 3:
Te koop aangeboden, verlagingsveren voor een AX, verlagen 50-55mm.
De reactie:
Wat moet ik in godsnaam met een set verlagingsveren voor een Golf 2? Ik heb een AX en een Xsara, beiden verlaagd... Nog nooit een Golf 2 gehad, en als die er ooit zou komen, ga ik voor een goede schroefset voor onder dat ding...ik heb wel belang bij die verlagings veren,
ik heb hier nog golf 2 verlagings veren liggen
zou die er wel mee willen ruilen ,
verlagen 6 cm ,!
Het is zo jammer dat je zoveel nutteloze reacties krijgt voordat je uiteindelijk iets kunt verkopen...
Gelukkig zijn er dan ook nog altijd de gemakkelijke klanten, die wel begrijpen waar 't allemaal om draait.
Die accepteren probleemloos je vraagprijs, maken 't geld dezelfde dag nog over en zijn blij met de gang van zaken. En ook andersom, je koopt iets, maakt 't over en binnen 2 dagen heb je 't keurig netjes aan huis...
Zo dat is eruit! En nu ga ik nog een lekker drankje inschenken, want ik krijg een droge bakkes van dat getyp...