Moderator: webmasters
Het zijn er minder geworden. En om jullie een lap tekst van mij te besparen:Happytree wrote:Haha het zijn er echt een hoop
Als je op de laatste foto kijkt zie je nog een Clio staanRio97 wrote:Jammer dat de Clio zo van het toneel is verdwenen.
Is officieel niet helemaal van mij maar het is een soort van trade geweest voor de 1.1. Als die weer terug is is deze weer van het wagenpark af. Ik denk dat ik voor de gein een eigen erbij terug koop, maar dan ga ik daar heel lang over doen voordat die weer lekker is. Of er zijn mensen die mij willen helpen natuurlijkRio97 wrote:Maar wel erg gaaf dat je er een Mini bij hebt, en dan zelfs nog zo'n leuke oldschool!
Ik heb zelf één keer een dag in zo'n 1.0 mogen rijden, wat is dat verschrikkelijk leuk rijden zeg.
Wel even rondom op die leuke velgjes zetten, die je achter al hebt zitten.
ach als de uitlaatpakking niet goed is, of welke pakking dan ook, gaat er vanzelf een keer ergens (maar waar?) iets rammelenPgoddijn wrote:Da's niet goed genoeg voor mijraoel wrote:nah, als het niet rammelt is het goedPgoddijn wrote:Moet je onder de motorkap niet netjes te werk gaan dan?. Trouwens, die uitlaatpakking is volgens mij niet echt visueel, en mag je dat als buitenkant zien? En dan bedoel ik dat niet letterlijk