Peter AKA Pgoddijn (GTI '92)
Moderator: webmasters
Foto's van de Clio benzine heb ik ergens nog in een frustratietopic gezet ivm schroevendraaier in motorkap en bijrijdersdeur...
Maar hier nog foto's van 16 december 2008, dag na het ongeluk...




En het wagenpark, ja, klopt wel een beetje. Wil alleen nog even een foto maken van de garage met twee RO80'ers (:P) maar was kapot gisteren.
Auto's die het wagenpark bevatten:
2x NSU RO80
2x Renault Clio
2x Citroën AX
1x Mini
Dan m'n vader nog met een Audi 80 uit '83 en m'n moeder met een Daihatsu Gran Move, maar van de laatste maak ik geen foto's. Sterker nog, heb zelfs nog nooit onder de motorkap gekeken
Maar hier nog foto's van 16 december 2008, dag na het ongeluk...




En het wagenpark, ja, klopt wel een beetje. Wil alleen nog even een foto maken van de garage met twee RO80'ers (:P) maar was kapot gisteren.
Auto's die het wagenpark bevatten:
2x NSU RO80
2x Renault Clio
2x Citroën AX
1x Mini
Dan m'n vader nog met een Audi 80 uit '83 en m'n moeder met een Daihatsu Gran Move, maar van de laatste maak ik geen foto's. Sterker nog, heb zelfs nog nooit onder de motorkap gekeken
Last edited by Pgoddijn on FriFeb19, 2010 2:53:44 PM, edited 1 time in total.
En schande, had nog niet eens mijn foto's van de Mini gedumpt... Zo kan het wagenpark ook niet compleet worden afgebeeld 



Op de tweede foto is te zien dat er een BMW achterin is gedoken... Schade moet nog steeds worden geregeld, maar dat moet worden gedaan door degene die momenteel in mijn 1.1 in het buitenland zit...
Op de laatste foto zie je een lederen riem op de voorkant van de motorkap. Dit omdat het een rally uitvoering zou moeten voorstellen en dit zou makkelijker zijn. Ben het er niet in alle opzichten mee eens, maar in de garage is het vast praktisch, zeker als je met de motor bezig bent. En dat komt nu momenteel wel even goed uit.
Zal van de week even mijn luchtfilterhuis creatie tonen
en hopelijk komen m'n bandjes vrijdag binnen 
Oh, en voor een 10'tje een compleet interieur opgehaald wat nog prima zit. Kuipstoeltjes waren gewoon niet meer goed. Nu echter nog even kijken of ik iets kan maken waardoor de stoeltjes nog even een flink stuk naar achter kunnen.
Wat wel super makkelijk is aan de Mini is dat ie een dakraam heeft. Dus gewoon bij een hoog stoplicht achterover leunen en door het dakraam zien of het al groen is ipv moeilijk voorover leunen en als een halve zool omhoog turen



Op de tweede foto is te zien dat er een BMW achterin is gedoken... Schade moet nog steeds worden geregeld, maar dat moet worden gedaan door degene die momenteel in mijn 1.1 in het buitenland zit...
Op de laatste foto zie je een lederen riem op de voorkant van de motorkap. Dit omdat het een rally uitvoering zou moeten voorstellen en dit zou makkelijker zijn. Ben het er niet in alle opzichten mee eens, maar in de garage is het vast praktisch, zeker als je met de motor bezig bent. En dat komt nu momenteel wel even goed uit.
Zal van de week even mijn luchtfilterhuis creatie tonen
Oh, en voor een 10'tje een compleet interieur opgehaald wat nog prima zit. Kuipstoeltjes waren gewoon niet meer goed. Nu echter nog even kijken of ik iets kan maken waardoor de stoeltjes nog even een flink stuk naar achter kunnen.
Wat wel super makkelijk is aan de Mini is dat ie een dakraam heeft. Dus gewoon bij een hoog stoplicht achterover leunen en door het dakraam zien of het al groen is ipv moeilijk voorover leunen en als een halve zool omhoog turen
Last edited by Pgoddijn on FriFeb19, 2010 2:54:45 PM, edited 1 time in total.
Het zijn er minder geworden. En om jullie een lap tekst van mij te besparen:Happytree wrote:Haha het zijn er echt een hoop






Duidelijk genoeg, maar het doet me zeker wel wat...
Last edited by Pgoddijn on FriFeb19, 2010 2:56:19 PM, edited 1 time in total.
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Jammer dat de Clio zo van het toneel is verdwenen.
Maar wel erg gaaf dat je er een Mini bij hebt, en dan zelfs nog zo'n leuke oldschool!
(Vanwege vakantie had ik een paar updates gemist.)
Ik heb zelf één keer een dag in zo'n 1.0 mogen rijden, wat is dat verschrikkelijk leuk rijden zeg.
Wel even rondom op die leuke velgjes zetten, die je achter al hebt zitten.
Maar wel erg gaaf dat je er een Mini bij hebt, en dan zelfs nog zo'n leuke oldschool!
(Vanwege vakantie had ik een paar updates gemist.)
Ik heb zelf één keer een dag in zo'n 1.0 mogen rijden, wat is dat verschrikkelijk leuk rijden zeg.
Wel even rondom op die leuke velgjes zetten, die je achter al hebt zitten.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Als je op de laatste foto kijkt zie je nog een Clio staanRio97 wrote:Jammer dat de Clio zo van het toneel is verdwenen.
Is officieel niet helemaal van mij maar het is een soort van trade geweest voor de 1.1. Als die weer terug is is deze weer van het wagenpark af. Ik denk dat ik voor de gein een eigen erbij terug koop, maar dan ga ik daar heel lang over doen voordat die weer lekker is. Of er zijn mensen die mij willen helpen natuurlijkRio97 wrote:Maar wel erg gaaf dat je er een Mini bij hebt, en dan zelfs nog zo'n leuke oldschool!
Ik heb zelf één keer een dag in zo'n 1.0 mogen rijden, wat is dat verschrikkelijk leuk rijden zeg.
Wel even rondom op die leuke velgjes zetten, die je achter al hebt zitten.
Velgjes zitten weer rondom. Dit was tijdelijk het reservewiel maar heb de bandjes voor vervangen.
We gaan kijken wat voor zotte acties ik de komende vakantieperiode ga uithalen!
Zotte acties? Nee, nog niet...
Wel was vanochtend m'n kvs drastisch op maar daar kwam ik binnen 3 meter rijden achter, dus meteen weer de oprit op gereden en in de Mini gesprongen naar m'n werk.
Thuis meteen even bijgevuld, dus het lampje is weer uit. Wel fijn dat die het doet
Onderweg naar huis nog even een nieuwe uitlaatpakking gehaald, had kort geleden gemerkt dat die niet veel soeps meer was.
Aanschouw:

Schattig nietwaar?
Nog iets minder slechte foto's:


Sorry, ouders zijn op vakantie en hebben alle camera's meegenomen
Nog even bezig geweest met m'n dorpelskirt maar die gaat binnenkort mooi gereviseerd worden. Ben vanmiddag toch verplicht met vakantie gestuurd
.
Maar misschien een praktische prioriteit: Polijstwerk afmaken! Lijkt me niet gezond om alweer een paar dagen zonder waxbeurt dan rond te rijden... Maar zonder kvs is ongezonder
Wel was vanochtend m'n kvs drastisch op maar daar kwam ik binnen 3 meter rijden achter, dus meteen weer de oprit op gereden en in de Mini gesprongen naar m'n werk.
Thuis meteen even bijgevuld, dus het lampje is weer uit. Wel fijn dat die het doet
Onderweg naar huis nog even een nieuwe uitlaatpakking gehaald, had kort geleden gemerkt dat die niet veel soeps meer was.
Aanschouw:

Schattig nietwaar?
Nog iets minder slechte foto's:


Sorry, ouders zijn op vakantie en hebben alle camera's meegenomen
Nog even bezig geweest met m'n dorpelskirt maar die gaat binnenkort mooi gereviseerd worden. Ben vanmiddag toch verplicht met vakantie gestuurd
Maar misschien een praktische prioriteit: Polijstwerk afmaken! Lijkt me niet gezond om alweer een paar dagen zonder waxbeurt dan rond te rijden... Maar zonder kvs is ongezonder
Last edited by Pgoddijn on FriFeb19, 2010 2:59:35 PM, edited 1 time in total.
ach als de uitlaatpakking niet goed is, of welke pakking dan ook, gaat er vanzelf een keer ergens (maar waar?) iets rammelenPgoddijn wrote:Da's niet goed genoeg voor mijraoel wrote:nah, als het niet rammelt is het goedPgoddijn wrote:Moet je onder de motorkap niet netjes te werk gaan dan?. Trouwens, die uitlaatpakking is volgens mij niet echt visueel, en mag je dat als buitenkant zien? En dan bedoel ik dat niet letterlijk






