Sjoerd aka AXcellent (ax 1.1i first '92)
Moderator: webmasters
-
- Moeder Overste
Diameter zegt niks, diameter van 1.1 alu en 1.4 alu zijn gelijk, alleen de slag is langer.Ik kwam hier achter toen ik mijn koppakking van mijn 1.1 blok kon gebruiken voor mijn 1.4.Mastenhose wrote:Diameter van de cilinders geeft in ieder geval aan dat het een 1100 is.
De code die je opgeeft zegt me niets...
PON, is ´t een VW/Audi/Seat-blok?
-
- profiel verwijderd
De motor hangt in de ax. Alles is aangsloten. Maar er is 1 probleem. Hij lekt water Bij het waterpomphuis. Morgen ga ik op de sloop een nieuw zwart kapje halen waar de dunne slang aan bevestigt moet worden. Hierop lekt hij omdat er een scheur in zat (nu inmiddels doormidden gebroken)
Maar ik heb nog wel een ander probleem met de sensoren. Het blokje komt origineel uit een 106'je denken we omdat er een motorsteun op zat geschroeft die helemaal niet in een ax past
Ik heb de oude sensoren in het nieuwe blok gedraaid, maar we hebben een probleem met de thermostaat sensor of hoe zo'n ding ook heet. Als We hem aansluiten gaat mijn motor met veel gas lopen..
kleine kl*te probleempjes
Maar ik heb nog wel een ander probleem met de sensoren. Het blokje komt origineel uit een 106'je denken we omdat er een motorsteun op zat geschroeft die helemaal niet in een ax past

Ik heb de oude sensoren in het nieuwe blok gedraaid, maar we hebben een probleem met de thermostaat sensor of hoe zo'n ding ook heet. Als We hem aansluiten gaat mijn motor met veel gas lopen..

kleine kl*te probleempjes