- als ik het rempedaal licht intrap, vooral bij lage snelheden met de koppeling plat, beginnen de remmen afschuwelijk te piepen.
- als ik het rempedaal flink intrap, zoals bij plotseling remmen, is er zelfs weleens gekraak te horen bij de remmen
- ik hoor een soort "huilend" geluid bij gas los of licht aanraken van het gaspedaal (voor mijn gevoel komt het geluid rechtsvoor vandaan, maar dat weet ik niet zeker)
- tenslotte is er bij hoge toeren in de lage versnellingen (1 en 2) een geluid te horen dat ik het beste kan omschrijven als een snel opeenvolgend "tsjj-tsjj-tsjj-tsjj-tsjj...". Als ik vervolgens opschakel hoor ik een korte sis...
Wat me opvalt is dat alle geluiden slechts te horen zijn wanneer de motor warm is

Al met al een apart zaakje; in combinatie met het lawaai dat ik hoor wanneer de auto is z'n vrij staat met koppeling los, en dat verdwijnt wanneer ik de koppeling intrap, vrees ik dat sowieso de koppeling binnen niet al te lange tijd aan vervanging toe is, maar dat met de remmen vind ik ook maar vreemd...
Hoop dat iemand me kan vertellen wat dit alles te betekenen heeft.