Mark wrote:Dat is niet helemaal waar. Zoek maar is op freeflow sport kathalysatoren. Die zijn er echt. Ziet er niet uit alsof dit er tussen is gelast. En vraag me af hoe die dan door de apk is gekomen. Mijn auto stinkt onwijs zonder kat. Die 106 met zelfde motor stinkt niet.
Mark, vriend, als dit ding helemaal orgineel was, dan waren alle delen van het zelfde materiaal, denk ik, toch? Aan de kleur van corrosie zie je dat het niet het zelfde is. Of niet deze zelfde tijdsperiode onder de auto hebben gezetenDe (waarschijnlijk dan) sportkat zit echt niet standaard op een 106, in ieder geval lijkt me dat heeel sterk, aangezien je zelfs nog voor een BMW M6 sport katalisatoren moet kopen omdat die standaard niet geleverd zijn.
De flens waar de knalpot op gaat is vrijwel nieuw en de kant voor de downpijp ziet er erg oud uit.
Bovendien hebben de uitlaatpijpen (volgens mij dan) in het midden geen flens zitten, maar een schuif en klem systeem net als bij een ax, dus dit is zeker geen standaard spul.
Als het een sport katalisator is, dan mag je zeker in je handjes wrijven, want die dingen zijn waarschijnlijk niet zo goedkoop!
p.s. mijn auto stink niet zo erg en ik rij ook zonder kat... of bedoel je dat racegeurtje wat je ook op zandvoort ruikt? dat heb ik wel!!!

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.