wat missen we ?

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Handjes wrote:Het is altijd zo fijn praten hier ;). Zo'n discussie kan makkelijker opgelost worden als even uitgelegd wordt waarom en hoe. Er wordt gevraagd om verbeteringen. Nou, die worden genoemd. Maar er wordt niet serieus op in gegaan.


Ik ben de misselijkste ook niet :) Daarom wil ik ook nog een punt aangeven waarom het geen handigheid is die Delete knop..

Buiten het feit wat Master Lee al aangeeft hierboven dat de moderators het overzichtelijker moeten houden is er ook nog iets anders...

Naar mijn mening kunnen leden dan dingen gaan roepen en later weer verwijderen.. Dat is niet de bedoeling lijkt me.. Het wijzigen van je eigen post is al heel wat.. Tja en dat er bijv. een dubbelpost komt is gewoon de fout van de poster zelf.. die had zijn vorige post kunnen editten en info toevoegen...

Handjes wrote:
Master Lee wrote:nog een keer voor de wat tragere mensen.. omdat het een taak van de moderators is ! en om het overzichtelijk te houden en niet dat als iemand iets gelezen heeft en het interessant vond dat dat niet de volgende dag weg is omdat degene die het gepost had toch niet zo goed idee of wat dan ook vond !

Dan leg ik het ook nog even uit: de deleteknop werkt maar een paar minuten en alleen als er nog geen reactie onder staat. En je delete over het algemeen een posting waar toch niks in staat (door een foutje dubbel geplaatst bijv).


Ai ai... Maar dat werkt dus niet volgens mij... :( Je kunt het niet instellen qua tijd! Dat het dus maar een aantal minuten geldig is na posting!


Ander onderwerp: De site? Ik zou dus graag gewoon willen zien " Ledenlijst" ipv Ledenlijst vernieuwd! Maar ja. :D :lol:

Verder moeten we echt met zn allen werken aan een uitgebreider How-To sectie.. Hetzij voor TUNEN... hetzij voor MOTORISCH... Voor iedereen informatief! :)

Dus mensen moeten echt meer foto?s maken en wat meer uitwerken zodat je mede leden er wat meer aan hebben (Ik moet het ook maar eens doen van het weekend!) Zo blijkt wel weer.. dit word gewardeerd.. zie GASTENBOEK!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Handjes wrote:
Brutus wrote:Ik ben de misselijkste ook niet :) Daarom wil ik ook nog een punt aangeven waarom het geen handigheid is die Delete knop.

Dank voor de inhoudelijke reactie (eindelijk, want "Ik geef het op" schiet ook niet op).


No problemo! :D :)

Goed de site? Marco.. ik hoop dat je mijn aangegeven puntjes kunt aanpassen'? :)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Master Lee wrote:er werdt wel serieus op gereageerd en er is ook uitgelgd waarom we het niet aanzetten

nog een keer voor de wat tragere mensen.. omdat het een taak van de moderators is ! en om het overzichtelijk te houden en niet dat als iemand iets gelezen heeft en het interessant vond dat dat niet de volgende dag weg is omdat degene die het gepost had toch niet zo goed idee of wat dan ook vond !

okej maar het ging over de SITE niet het forum


Vind ik inhoudelijk eigenlijk best wel kloppen. Lijkt me ook wel duidelijk en geeft een goede reden.

Ik is inhoudelijk ook wel correct en geeft toch wel op zeer juiste wijze de emotie van Marco en vele andere aan t.o.v. het gezeik over die delete knop die je zo graag wilt hebben.

Tot slot nog even een link waar je vast wat mee kan. Ik zou zeggen succes met je forum kan je precies zo instellen als je wilt :wink:
http://www.phpbb.com/

Oke we kunnen wat mij betreft nou weer verder gaan met niet uitgekauwde en al reeds besproken veranderingen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

Sander wrote:Ik is inhoudelijk ook wel correct en geeft toch wel op zeer juiste wijze de emotie van Marco en vele andere aan t.o.v. het gezeik over die delete knop die je zo graag wilt hebben.

Nou, gezeik, denk een beetje om je taal aub (alsof ik de enige ben die 'zeikt'). In eerste instantie was het me niet duidelijk uitgelegd. Later wel, dus klaar toch? Discussie gesloten lijkt me (voordat er weer iemand anders het laatste woord wil ;)).

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Handjes wrote: (voordat er weer iemand anders het laatste woord wil ;)).


Mag ik ... mag ik.... :) :D

Okeej weer flauw.. Terug dan maar naar het onderwerp van dit topic!

De site! :

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Nee ikke jij hebt alweer genoeg gespamt vandaag joh.

Handjes gezeik is gewoon nederlands. Is heel normaal dat dat op een forum wordt gebruikt waar voornamelijk mensen van boven de 18 komen.

Anders heb ik nog een voorstel voor het forum. Dat iedereen die hier komt eerst even een statement moet accepteren dat er hier vieze woordjes gezegt worden en misschien hier een daar een obceen gebaar wordt gemaakt en dat deze site eigenlijk alleen geschikt is voor 18+

En je bent niet de enige die zeikt. Maar wel de enige die dit op zo lang doordramt als ie zn zin niet krijgt.

Zo dat is er ook weer uit. Voor de rest gaat ie wel weer. Eigenlijk zou het wel handig zijn zo'n delete knop voor als ik later spijt krijg van dit bericht.

ACH DAN VERANDER IK HET GEWOON ZODAT EEN MODERATOR HET WEG KAN HALEN.


pfffff ff stoom afblazen hoor.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

dat jullie 2 eens mooi een biertje gaan drinken :!:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Dat brengt me op een ander idee. een ax-kroeg is dat wat :alcoholic

Zeg maar een forumtopic voornamelijk voor donderdag,vrijdag en zaterdagavond na het stappen als iedereen nogal zat thuiskomt. Kunnen we met zn allen nog ff nadrinken.

Gezellig.
Last edited by Sander on TueMay18, 2004 1:28:07 PM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Master Lee
Moderator
Moderator
Posts: 624
Joined: TueJun10, 2003 10:38:58 AM
Location: Putten
Contact:

Post by Master Lee »

oww neej dat gaat dan echt niet goed dan met sander hoor

en de volgende dag is ie me toch vrolijk :lol:
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Sander wrote:Dat brengt me op een ander idee. een AX-kroeg is dat wat :alcoholic


(Y)

Lekker met je zatte kop chatte! :freak
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Master Lee wrote:oww neej dat gaat dan echt niet goed dan met sander hoor

en de volgende dag is ie me toch vrolijk :lol:



IK VOEL ME KEI-GOED IK VOEL ME KEI-GOED. HAHAHAHHA
met elk weekend komen er weer mooiere herinneringen bij. Maar god wat had ik een koppijn.

Alleen wil je voortaan eerder wakkermaken als ik onder de douche sta te slapen. HAHAHAHAHA
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

gvd nu voel ik me gediscrimineerd... waarom kan die AX-kroeg niet de hele week open zijn... er zijn ook verslaafden onder jullie hoor :lol:

En mensen als jullie elkaar nu eens allemaal accepteren zoals je bent dan is een hoop van dit gezeik ook afgelopen. Dit forum ontwikkeld zichzelf dus wat het overgrote deel intereseert daar zal het ook voornl over gaan. tis as simple as that. Heb je daar ENORME morele bezwaren tegen dan moet je het probleem toch bij jezelf zoeken ben ik bang. Het heeft geen zin om anderen lastig te vallen met dit geneuzel.

En joost. bedankt voor de tip.. ik ga aan het bier, tis 23 graden en de stad is bezaaid met leuke vrouwen dus het terasje zal goed bevallen..

spreek jullie wel weer.. LATERS

denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Image

:shock:





Bertram, ik bedoelde dat het tuning kopje een beetje karig is. 3 linkjes en 1 plaatje :roll: dus daarom een beetje overbodig i.m.o.
De links kunnen dan net zo goed onder het kopje 'links' staan.

Misschien een leuk idee om voorbeelden van leden te plaatsen met verhaaltje hoe het gedaan is wat het kost en waar je het vandaan haalt ofzo. B.v. de lagunasplitter te koop op de sloop voor ca. 15 euro, met leuk plaatje dan dus van een van de leden. Dat is iets waar je volgens mij meer aan hebt.


Enne... handjes... handig die Quote functie, kan ik toch nog lezen wat je hebt getypt :P Maarre... heb jij die GT zelf nieuw gekocht?? (dan ben je volgens mij in de minderheid!) Of begrijp ik dat verkeerd?


Maar Marco, verder goed werk hoor! Site is goed en overzichtelijk. :dance
Image

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

 
Last edited by Handjes on WedJul14, 2004 11:00:22 AM, edited 1 time in total.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

denny wrote:En mensen als jullie elkaar nu eens allemaal accepteren zoals je bent dan is een hoop van dit gezeik ook afgelopen.

spreek jullie wel weer.. LATERS

denny


Let op je taal :wink: :lol:

Sorry kon het niet laten :P
AX GTi, sold!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Handjes wrote:
Rob GT wrote:Enne... handjes... handig die Quote functie, kan ik toch nog lezen wat je hebt getypt :P Maarre... heb jij die GT zelf nieuw gekocht?? (dan ben je volgens mij in de minderheid!) Of begrijp ik dat verkeerd?

Nee, ben, even denken, 3e eigenaar. Van kennis overgenomen (oud vrouwtje). Die wist precies de geschiedenis. Ik heb zelfs aankoopbonnen (ingeruild voor 1.1 AX ;)) gezien e.d. Erg leuk. Altijd dealeronderhouden.

Mijn AX staat trouwens te koop met 14 maanden APK.


Waarom verkoop je hem? Ander wil ik met betaling wel de koplampen ruilen! Voor een betere optische tuning.. (sorry kon het niet laten) :D

Lolletje moet kunnen toch? Maar de vraag is serieus bedoeld!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Handjes wrote:Mijn AX staat trouwens te koop met 14 maanden APK.


niet op deze site toch? of kan ik m nou niet vinden??
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Kakelbont wrote:
Sander wrote:Dat brengt me op een ander idee. een AX-kroeg is dat wat :alcoholic


(Y)

Lekker met je zatte kop chatte! :freak


NFS 4 installeren en dan met zn alle na het uitgaan online gaan racen met Citroën's :D

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Ik kan niets bedenken wat er mist!!!

Vind het dikke prima zo !!! (Y)

Hier heb je ook weinig aan!!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Geloof ook niet dat de meeste leden veel op de website rondhangen. Het is meer een goed middel om geintereseerde te laten zien hoe mooi de AX wel niet is.

Misschien wel leuk om op de homepage samenvatting van meetings etc. te plaatsen met paar foto's, en dan vermelding dat er meer te vinden is op het forum.

Post Reply