Handjes wrote:Het is altijd zo fijn praten hier ;). Zo'n discussie kan makkelijker opgelost worden als even uitgelegd wordt waarom en hoe. Er wordt gevraagd om verbeteringen. Nou, die worden genoemd. Maar er wordt niet serieus op in gegaan.
Ik ben de misselijkste ook niet Daarom wil ik ook nog een punt aangeven waarom het geen handigheid is die Delete knop..
Buiten het feit wat Master Lee al aangeeft hierboven dat de moderators het overzichtelijker moeten houden is er ook nog iets anders...
Naar mijn mening kunnen leden dan dingen gaan roepen en later weer verwijderen.. Dat is niet de bedoeling lijkt me.. Het wijzigen van je eigen post is al heel wat.. Tja en dat er bijv. een dubbelpost komt is gewoon de fout van de poster zelf.. die had zijn vorige post kunnen editten en info toevoegen...
Handjes wrote:Master Lee wrote:nog een keer voor de wat tragere mensen.. omdat het een taak van de moderators is ! en om het overzichtelijk te houden en niet dat als iemand iets gelezen heeft en het interessant vond dat dat niet de volgende dag weg is omdat degene die het gepost had toch niet zo goed idee of wat dan ook vond !
Dan leg ik het ook nog even uit: de deleteknop werkt maar een paar minuten en alleen als er nog geen reactie onder staat. En je delete over het algemeen een posting waar toch niks in staat (door een foutje dubbel geplaatst bijv).
Ai ai... Maar dat werkt dus niet volgens mij... Je kunt het niet instellen qua tijd! Dat het dus maar een aantal minuten geldig is na posting!
Ander onderwerp: De site? Ik zou dus graag gewoon willen zien " Ledenlijst" ipv Ledenlijst vernieuwd! Maar ja.
Verder moeten we echt met zn allen werken aan een uitgebreider How-To sectie.. Hetzij voor TUNEN... hetzij voor MOTORISCH... Voor iedereen informatief!
Dus mensen moeten echt meer foto?s maken en wat meer uitwerken zodat je mede leden er wat meer aan hebben (Ik moet het ook maar eens doen van het weekend!) Zo blijkt wel weer.. dit word gewardeerd.. zie GASTENBOEK!