Ah, ben jij er zo een?Happytree wrote:En hij gaat natuurlijk aanzienlijk langer mee bij een Gti aangezien je met een Gti toch nooit richting aangeeft

Denk dat ik zelf trouwens niet al te lang doe met m'n knipper, knipper me rot

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
oude autos moet je eigenlijk nooit op de handrem zetten. Met nieuwe remvoeringen en afgedraaide trommel gaat het lang goed maar uiteindelijk plakken ook die vast. Vooral als je ze met warme remmen wegzet en dan de handrem erop trekt.Habo wrote:
Gebeurt dit vaker? En kan ik m dan beter in de versnelling parkeren i.p.v. met de handrem?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dacht ik ook al aan, maar hij stond op t grind, dus er doorheen rijden was geen optie (tenzij ik eerst door 300 meter grind en zand rijd om hem vervolgens op de dichtstbijzijnde verharde weg er doorheen te rijden.... Ja, was bij de paardengrietje wrote:Maaruhm, je kan hem er meestal wel gewoon doorheen rijden hoor. Hoeven ze niet te slepen. Gewoon lekker gasgeven.