wat missen we ?

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Master Lee
Moderator
Moderator

wat missen we ?

Post by Master Lee »

Hallo mensen ben ik weer :lol:

Ik wou graag willen weten wat jullie missen op de website...

Behalve het bewerken van het profiel maar daar ga ik vanavond hard aan werken en hoop dat vanavond klaar te hebben
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: wat missen we ?

Post by denny »

Master Lee wrote:Hallo mensen ben ik weer :lol:

Ik wou graag willen weten wat jullie missen op de website...

Behalve het bewerken van het profiel maar daar ga ik vanavond hard aan werken en hoop dat vanavond klaar te hebben

een koffiehoek, met leesmap ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Handjes »

Forum: Tijd bij postings, deleteknop laatste eigen bericht (als er iets misgaat), meer uptime (server ligt erg vaak plat, vooral 's nachts), snellere server.
Website: mijn eigen lidmaatschap staat er niet bij, meer aandacht voor fabrieksversies van AX, minder aandacht voor tuning.

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

Handjes wrote:Forum: Tijd bij postings, deleteknop laatste eigen bericht (als er iets misgaat), meer uptime (server ligt erg vaak plat, vooral 's nachts), snellere server.
Website: mijn eigen lidmaatschap staat er niet bij, meer aandacht voor fabrieksversies van AX, minder aandacht voor tuning.

Forum : delete knop komt voorlopig niet !
Tijd: geen idee hoe dat zit
aan uptime en server kan ik niks aan doen

mag jij mij vertellen wanneer die er uit lag de laatste 2 maande is het volgens mij 2 keer gebeurd en dat kan best voor een GESPONSERD ACCOUNT vind ik

savonds slapen de meeste mense

website:

eigen lidmaatschap, heb je je opnieuw aangemeld ? zo ja onder welke naam ?

meer aandacht voor fabrieks versies... tell me how !!!!!!!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Master Lee wrote:mag jij mij vertellen wanneer die er uit lag de laatste 2 maande is het volgens mij 2 keer gebeurd en dat kan best voor een GESPONSERD ACCOUNT vind ik

savonds slapen de meeste mense

LOL. Hij lag er iets van 2 keer gedurende meer dan 24 uur uit. En toch wel vaak 's nachts helaas.

Dan zou ik je verbinding eens nakijken, ik heb het laatste tijd niet meegemaakt dat ie er uit lag... Hoogstens enkele keren maar dat was zeker van korte duur!

Master Lee wrote:meer aandacht voor fabrieks versies... tell me how !!!!!!!

Bijvoorbeeld plaatjes bovenaan op de website: nu staan er alleen maar optisch getunede plaatjes. Tsja, daar moet je van houden. Ik begrijp dat 18-jarigen daar enorm op geilen, maar er zijn ook andere AX-rijders ;)[/quote]

Wow... Mijn AX staat er ook op en die is niet getuned.. Buiten de spoiler en splitter na dan!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Handjes wrote:
Brutus wrote:Dan zou ik je verbinding eens nakijken
Haha, nou hier ga ik niet eens serieus op in...

Zou de olie eens bijvullen en wat rubbers vervangen, misschien ff de ecu resetten. :wink: Ik heb nog maar een keer gehad dat ik er een dag niet opkon, verder een paar keer heel ff niet.

Brutus wrote:Mijn AX staat er ook op en die is niet getuned.. Buiten de spoiler en splitter na dan!
Daarom schreef ik er ook 'optisch' bij ;)

Volgens mij bedoelt 'Handjes' dit: http://www.axclub.net/tuning.php Vind ik zelf ook een beetje karig/overbodig. Vond wat we eerst hadden beter (dat stukje uit die catalogus) Waar is eigenlijk de technische info gebleven die we eerst hadden?
Image

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

Rob GT wrote:
Volgens mij bedoelt 'Handjes' dit: http://www.axclub.net/tuning.php Vind ik zelf ook een beetje karig/overbodig. Vond wat we eerst hadden beter (dat stukje uit die catalogus) Waar is eigenlijk de technische info gebleven die we eerst hadden?

onder DOWNLOADS

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

uh marco misschien dat je het gemist hebt maar hij is offline omdat als je googled je op onze site kwam bij ATH KLUWER :oops:
beetje erg risicovol
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Rob GT wrote:
Brutus wrote:Mijn AX staat er ook op en die is niet getuned.. Buiten de spoiler en splitter na dan!
Daarom schreef ik er ook 'optisch' bij ;)

Volgens mij bedoelt 'Handjes' dit: http://www.axclub.net/tuning.php Vind ik zelf ook een beetje karig/overbodig. Vond wat we eerst hadden beter (dat stukje uit die catalogus) [/quote]

Hou toch op... Ik zeg niet dat ik een voorstander ben maar twee plaatjes en drie linkjes? En dat voor de eventuele tuners? Dat vind jij overbodig?

En de catalogus kon niet meer, slechte plaatjes voor zover ik me herinneren kan! :D Dat pastte niet binnen de mooie site 8)

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

Joost wrote:uh marco misschien dat je het gemist hebt maar hij is offline omdat als je googled je op onze site kwam bij ATH KLUWER :oops:
beetje erg risicovol

die is als het goed is al verwijderd

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

arg k moet nog 62 mensen een gebruikersnaam en wachtwoord geven dan gaak al die emails maaken en verzenden

(k heb er in 1 uur tijd 50 gedaan :? ) k heb nu rsi en ga pitte

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Handjes wrote:
Brutus wrote:Hou toch op... Ik zeg niet dat ik een voorstander ben maar twee plaatjes en drie linkjes? En dat voor de eventuele tuners? Dat vind jij overbodig?

Tuurlijk moet dat soort info er op! Maar de website/het forum is een groot (optisch) tuning gebeuren aan het worden. Noem het dan AX Sport Club of zo.
Image

Heb je er misschien al eens bij stilgestaan dat de webmasters niet alle berichten zelf schrijven maar dat al die berichten geschreven worden door ruim 100 man, en dat die dus met zn allen besluiten hoe het forum zich ontwikkeld. Als er hier veel info is over tunen is dat puur omdat dat de massa aanspreekt. Een beter soort democratie bestaat er niet dan hier.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ow en handjes mag ik je er ook op wijzen dat jou avatar ook een optisch getunde (moretti koplampen) GT bevat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Alles wat er is is best zo. Meer info over de standaard versies zou wel leuk zijn. Is er niemand die uit kan vogelen welke types ax er nou allemaal van de band gerold zijn? :)

En How-to's maken zou ook aangemoedigd moeten worden, maarja dat ligt niet bij de webmaster, maar bij de leden :idea:

greetz rob
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

ik vind alles echt wel perfect zo, ik kom niet zo vaak op de site, meestal ga ik gelijk naar het forum
en die how-to dingen zijn wel handig, maar als je iets van plan bent te gaan doen staat het al wel op het forum en zo niet begin je een nieuw onderwerp
Over die plaatjes, ik vind dat het erg goede plaatjes zijn, ze passen goed bij de site
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Kakelbont wrote:Alles wat er is is best zo. Meer info over de standaard versies zou wel leuk zijn. Is er niemand die uit kan vogelen welke types AX er nou allemaal van de band gerold zijn? :)

En How-to's maken zou ook aangemoedigd moeten worden, maarja dat ligt niet bij de webmaster, maar bij de leden :idea:

greetz rob

het is een sport om ze allemaal te kunnen opschrijven/noemen enzeker ook nog die van andere landen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Handjes »

Sander wrote:Ow en handjes mag ik je er ook op wijzen dat jou avatar ook een optisch getunde (moretti koplampen) GT bevat.

Dat klopt. Je hebt verschillende gradaties in tuning natuurlijk. Niet iedereen zal alles waarderen. Deze was trouwens nieuw zo met die lampen ;), dus eigenlijk fabriektuning. Zal wel door de dealer er op zijn gezet, wel grappig.
Last edited by Handjes on TueMay18, 2004 11:35:14 AM, edited 4 times in total.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Delete knop komt er niet. Als je niet wil posten doe het dan niet. Je kan je bericht achteraf aanpassen. Das al meer dan dat je op de meeste forums kan. En die 1e keer dat iemand dubbelpost is ook niet zo ramp voor de moderators.

Voor de rest: fabrieksaf moretti YEAH RIGHT.

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

Handjes wrote:
Sander wrote:Delete knop komt er niet. Als je niet wil posten doe het dan niet. Je kan je bericht achteraf aanpassen. Das al meer dan dat je op de meeste forums kan. En die 1e keer dat iemand dubbelpost is ook niet zo ramp voor de moderators.

Voor de rest: fabrieksaf moretti YEAH RIGHT.

Toch echt zo nieuw gekocht. Het zijn officiele acessoires denk ik, zal er wel door de dealer op gezet zijn of zo. (maar goed, daar ging het niet om).

Ik snap nog niet helemaal waarom er geen deleteknop komt. Er is toch niks mis mee om je eigen foute posting even snel te kunnen verwijderen? Alle fora die ik ken kun je achteraf aanpassen en verwijderen. Da's echt heerlijk en scheelt veel vervuiling. Dus "meeste fora" (zie bijv de andere Cit fora)?

arg bij citrosport kan het ook niet ! hou daar over op hij komt NIET !

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

er werdt wel serieus op gereageerd en er is ook uitgelgd waarom we het niet aanzetten

okej maar het ging over de SITE niet het forum
Last edited by Master Lee on TueMay18, 2004 12:14:06 PM, edited 1 time in total.

Post Reply