Ik wou graag willen weten wat jullie missen op de website...
Behalve het bewerken van het profiel maar daar ga ik vanavond hard aan werken en hoop dat vanavond klaar te hebben
Moderator: webmasters
Master Lee wrote:Hallo mensen ben ik weer![]()
Ik wou graag willen weten wat jullie missen op de website...
Behalve het bewerken van het profiel maar daar ga ik vanavond hard aan werken en hoop dat vanavond klaar te hebben
Handjes wrote:Forum: Tijd bij postings, deleteknop laatste eigen bericht (als er iets misgaat), meer uptime (server ligt erg vaak plat, vooral 's nachts), snellere server.
Website: mijn eigen lidmaatschap staat er niet bij, meer aandacht voor fabrieksversies van AX, minder aandacht voor tuning.
Master Lee wrote:mag jij mij vertellen wanneer die er uit lag de laatste 2 maande is het volgens mij 2 keer gebeurd en dat kan best voor een GESPONSERD ACCOUNT vind ik
savonds slapen de meeste mense
Master Lee wrote:meer aandacht voor fabrieks versies... tell me how !!!!!!!
Handjes wrote:Haha, nou hier ga ik niet eens serieus op in...Brutus wrote:Dan zou ik je verbinding eens nakijken
Daarom schreef ik er ook 'optisch' bijBrutus wrote:Mijn AX staat er ook op en die is niet getuned.. Buiten de spoiler en splitter na dan!
Rob GT wrote:
Volgens mij bedoelt 'Handjes' dit: http://www.axclub.net/tuning.php Vind ik zelf ook een beetje karig/overbodig. Vond wat we eerst hadden beter (dat stukje uit die catalogus) Waar is eigenlijk de technische info gebleven die we eerst hadden?
Rob GT wrote:Daarom schreef ik er ook 'optisch' bijBrutus wrote:Mijn AX staat er ook op en die is niet getuned.. Buiten de spoiler en splitter na dan!
Handjes wrote:Brutus wrote:Hou toch op... Ik zeg niet dat ik een voorstander ben maar twee plaatjes en drie linkjes? En dat voor de eventuele tuners? Dat vind jij overbodig?
Tuurlijk moet dat soort info er op! Maar de website/het forum is een groot (optisch) tuning gebeuren aan het worden. Noem het dan AX Sport Club of zo.
Kakelbont wrote:Alles wat er is is best zo. Meer info over de standaard versies zou wel leuk zijn. Is er niemand die uit kan vogelen welke types AX er nou allemaal van de band gerold zijn?![]()
En How-to's maken zou ook aangemoedigd moeten worden, maarja dat ligt niet bij de webmaster, maar bij de leden![]()
greetz rob
Sander wrote:Ow en handjes mag ik je er ook op wijzen dat jou avatar ook een optisch getunde (moretti koplampen) GT bevat.
Handjes wrote:Sander wrote:Delete knop komt er niet. Als je niet wil posten doe het dan niet. Je kan je bericht achteraf aanpassen. Das al meer dan dat je op de meeste forums kan. En die 1e keer dat iemand dubbelpost is ook niet zo ramp voor de moderators.
Voor de rest: fabrieksaf moretti YEAH RIGHT.
Toch echt zo nieuw gekocht. Het zijn officiele acessoires denk ik, zal er wel door de dealer op gezet zijn of zo. (maar goed, daar ging het niet om).
Ik snap nog niet helemaal waarom er geen deleteknop komt. Er is toch niks mis mee om je eigen foute posting even snel te kunnen verwijderen? Alle fora die ik ken kun je achteraf aanpassen en verwijderen. Da's echt heerlijk en scheelt veel vervuiling. Dus "meeste fora" (zie bijv de andere Cit fora)?