Fenwick (2 GTI's + 2 TRE's)
Moderator: webmasters
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
ja héq01z wrote:wat een gezellige oprit zo
Vorige week zaterdag trouwens eens op de testbank gaan staan met beefy en jb.
Eerst de Volcane van jb:
Dan de GTI:
(wel niet veel plaats over langs over )
De GT van beefy mocht er ook op:
de pimp staat momenteel aan de kant met een kapotte alternator, dus die kon niet mee
filmpjes:
http://www.youtube.com/user/citrofenwick
Ik heb een beetje mijn twijfels over de correctheid van de meting omdat er geen ventillator voorstond. Of maakt dat voor 1 run niet zoveel uit?
Ik haalde 100pk met een spaghetti (wel raceland ding), geen kat en een Group-N chip. Iemand rekende voor me uit dat ik een goeie 120 nm heb (+-).
Is dat niet wat weinig met die spaghetti?
de andere axjes haalden ook netjes hun 85pk
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
ik ben blij dat ie er nog 100 heeft, maar ik had toch graag de 105 gehaald met die spaghetti. Maar beefy haalde ook maar zijn opgegeven pk's, dus ik vermoed dat zo'n ding niet echt pk's oplevert.Happytree wrote:Leuk dagje zo met die dingen op de bank!
Toch leuk om te weten dat ie een echte 100pk heeft!
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Wederom niet echt een noemenswaardige update, maar toch om mijn wieiswie op de eerste pagina te houden
Maandag nu komende zet ik aan naar Frankrijk samen met nog 5 andere vrienden. (weekje bootvaren in de regio Nancy) Uiteraard gaan we met een AX (en een 307SW). Daarom heb ik hem vandaag zijn onderhoud gegeven. De nodige sapjes ververst en bijgevuld. Alsook eindelijk de bumper eens terug vastgehangen zoals het hoort
Verder wil ik gewoon melden dat ik nog steeds superblij ben met mn GTI'tje, die is de laatste maanden gewoon supertrouw en er gaat echt zelden iets kapot (*houdt hout vast*)
Verder heb ik nog een supersprint spaghetti kunnen kopen. (*winkt naar Marc*) Dus die raceland vliegt er af en verhuist naar de pimp.
De pimp doet het ook nog steeds vrij goed (wel weer een kapotte ventillatorschroef en een kapotte alternator gehad *-) )
En als laatste, veel kans dat er voor mij nog een 3e ax komt. Niet voor straatgebruik en het moet een GT ph1 zijn. Wellicht volgt hier meer over...
Maandag nu komende zet ik aan naar Frankrijk samen met nog 5 andere vrienden. (weekje bootvaren in de regio Nancy) Uiteraard gaan we met een AX (en een 307SW). Daarom heb ik hem vandaag zijn onderhoud gegeven. De nodige sapjes ververst en bijgevuld. Alsook eindelijk de bumper eens terug vastgehangen zoals het hoort
Verder wil ik gewoon melden dat ik nog steeds superblij ben met mn GTI'tje, die is de laatste maanden gewoon supertrouw en er gaat echt zelden iets kapot (*houdt hout vast*)
Verder heb ik nog een supersprint spaghetti kunnen kopen. (*winkt naar Marc*) Dus die raceland vliegt er af en verhuist naar de pimp.
De pimp doet het ook nog steeds vrij goed (wel weer een kapotte ventillatorschroef en een kapotte alternator gehad *-) )
En als laatste, veel kans dat er voor mij nog een 3e ax komt. Niet voor straatgebruik en het moet een GT ph1 zijn. Wellicht volgt hier meer over...
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Reisje naar Frankrijk was dik in orde. Wel een klein probleempje gehad met de GTI Hij had die volledige week daar op een afgesloten parking gestaan en toen ik hem van de parking naar de boot reed om hem te laden rook hij echt overdreven naar benzine. Hij rook al eventjes soms even naar benzine, maar ik had nog niet gevonden van waar het kwam. Daar terplekke heb ik het dan gevonden, het laatste stuk gevlochten benzineleiding was vrij lek waardoor er benzine uitsijpelde Daar terplekke dan die leiding gedemonteerd en naar een Peugeotgarage geweest maar die hadden geen diameter 10. Het total tankstation/bandencentrale ernaast heeft mij gelukkig verdergeholpen.Verder wil ik gewoon melden dat ik nog steeds superblij ben met mn GTI'tje, die is de laatste maanden gewoon supertrouw en er gaat echt zelden iets kapot (*houdt hout vast*)
Dat was toch wel ff schrikken, het boeltje kon evengoed beginnen fikken zijn. En vreemd ook, want die leiding was al vernieuwd geweest :s (ik ben blij dat ik die van de pimp allemaal vernieuwd heb)
Nog even 2 sfeerfototjes:
Ik heb een werkplek gevonden om hem klaar te maken. Een schuurtje hier vlakbij met een tot opp van 200m². Ik ben supertevreden...En als laatste, veel kans dat er voor mij nog een 3e ax komt. Niet voor straatgebruik en het moet een GT ph1 zijn. Wellicht volgt hier meer over...
Dat betekent dat er nog een GT mag komen
AX-kopen is verslavend.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
gave werkplek:D:D!!
gefeliciteerd!;)
gefeliciteerd!;)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).