Bossie wrote:'t blijft een blend Al zitten er een paar goede whiskies in (o.a. Dalwhinnie, Lagavullin). Als je de Dimple lekker vindt, dan moet je maar eens een Old Pulteney (12yr) of een Highland Park (12yr) proberen.
Hmm, interessant om te weten, ga weer eens langs bij de slijter (en wel oppassen, meeste geld moet in de GTI verdwijnen ).
Maar hoe weet jij nou weer wat er in Dimple zit?
Dat noemen ze nou hobby Jij weet nu ook veel meer over AX-en dan toen je voor het eerst bij de club kwam kijken op de frikadellenmeeting.
Ik ben overigens niet zo'n whisky kenner, meer een whisky liefhebber. Ik weet aardig wat ik lekker vind en durf op basis van tasting notes wel een whisky aan te schaffen. Alleen er zijn er zoveel, dat het kiezen best lastig blijft. Kijk bv. maar eens bij Van Zuylen op de site (http://whiskyvanzuylen.nl)
Bij Van Wees in Amersfoort is die geloof ik nog wat goedkoper. http://www.whiskyworld.nl/ Van Wees is ook leverancier van mijn lokale whisky boer. Trouwens, in Nijmegen zit ook een grote (is voor jou wat dichterbij ), Versailles. http://www.versaillesdranken.nl/
Hertog Jan. Was vanavond in slaap gedonderd en had nu geen koude drank meer staan behalve dit. Heb nu weer dorst, dus ik pak er nog een en dan weer plat...
Tijmen wrote:Niets, maar bij het 'puinruimen voor verhuizen' wel twee goede flessen wodka weergevonden
Is verhuizen toch ergens goed voor
2Black wrote:Thee
Ben je ziek???
Zit nu "lekker" aan een bakkie automaatkoffie, na een rit van 2 uur naar Den Haag. Vandaag wel lekker met de AX, de Picasso krijgt vandaag een nieuw druklager en nieuwe koppeling. Gisteravond weggebracht en een Mitsubishi Colt meegekregen als leenauto. Heb maar heel subtiel aan Hester gevraagd of ze daar niet mee naar haar werk wilde gaan.
Hm, met dit weer zit ik toch liever in een Colt dan een AX, maar da's omdat dit weer wel wat ongelukken met zich meebrengt en dan mag er van mij best een japanner sneuvelen . Daarnaast is ie waarschijnlijk wat zwaarder dan je GT...
Zelf aan de Spa & Fruit, Lemon-cactus. Best goed te drinken, heb alleen de indruk dat er wel zoetstoffen in zijn gemikt... Bleh!
Dat drink ik 's avonds thuis als er geen drank is (en héél af en toe geen alcohol is misschien geen slecht idee).
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik vanmiddag om 5 uur nog bij mijn schoonouders was.... en daar heb ik 2 jonge jenevers en een ijskoud grolschje genuttigd...
Pgoddijn wrote:Hm, met dit weer zit ik toch liever in een Colt dan een AX, maar da's omdat dit weer wel wat ongelukken met zich meebrengt en dan mag er van mij best een japanner sneuvelen . Daarnaast is ie waarschijnlijk wat zwaarder dan je GT...
Nou, ik zit die 120 km enkele reis liever comfortabel en die stoelen in die Colt zitten gewoon niet prettig. Daarnaast heb ik in de afgelopen 14 jaar slechts 2x een aanrijding gehad (en die waren ook nog eens bij mooi weer)
Rio97 wrote:
Bossie wrote:
Zit nu "lekker" aan een bakkie automaatkoffie, na een rit van 2 uur naar Den Haag.
Als je nou weer tot half zes in Den Haag moet blijven zitten kun je bij mij wel een bvo'tje komen doen
Ik hoop tussen 4 en half 5 wel weer in de auto richting huis te zitten. Maar aankomende zomer ga ik graag een keer op je uitnodiging in. Voorlopig zit ik nog wel in Voorburg .
Bossie wrote:Nou, ik zit die 120 km enkele reis liever comfortabel en die stoelen in die Colt zitten gewoon niet prettig. Daarnaast heb ik in de afgelopen 14 jaar slechts 2x een aanrijding gehad (en die waren ook nog eens bij mooi weer)
Afkloppen dan maar
Ik doe nog een bak koffie (derde) en dan ga ik naar het ziekenhuis. Horen of ik ziek of gestoord ben...