Wat drink je op dit moment?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

2Black wrote:
Bossie wrote:
2Black wrote:'t is welicht volgens sommigen nog wat vroeg... maar ik heb zojuist een half-liter blik bier opengetrokken.
Dat wil ik ook :shock:

Eerst nog tot 5 uur cursus in Den Haag, en dan nog terug naar huis rijden. :evil:
Hopelijk heb je inmiddels iets dergelijks voor je neus staan Jan!

Ben trots op mezelf, heb zojuist pas een volgend blik opengetrokken.
Daarna maar weer rode wijn...
Cursus duurde tot 17.30, daarna 2 uur onderweg naar huis geweest :shock:

Ik heb dus maar een lekkere koude Hertog Jan open getrokken :lol:
Image Image Image

MrBBQ
AX Master
AX Master

Lekker colaatje???

Post by MrBBQ »

Lekker koud colaatje naar de avond 4 daagse !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Pgoddijn wrote:
Bossie wrote:'t blijft een blend ;) Al zitten er een paar goede whiskies in (o.a. Dalwhinnie, Lagavullin). Als je de Dimple lekker vindt, dan moet je maar eens een Old Pulteney (12yr) of een Highland Park (12yr) proberen.
Hmm, interessant om te weten, ga weer eens langs bij de slijter (en wel oppassen, meeste geld moet in de GTI verdwijnen ;-)).

Maar hoe weet jij nou weer wat er in Dimple zit?
Dat noemen ze nou hobby ;) Jij weet nu ook veel meer over AX-en dan toen je voor het eerst bij de club kwam kijken op de frikadellenmeeting. :)

Ik ben overigens niet zo'n whisky kenner, meer een whisky liefhebber. Ik weet aardig wat ik lekker vind en durf op basis van tasting notes wel een whisky aan te schaffen. Alleen er zijn er zoveel, dat het kiezen best lastig blijft. Kijk bv. maar eens bij Van Zuylen op de site (http://whiskyvanzuylen.nl)
Image Image Image

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Dank voor de tip Bossie!

Handige site, en spotgoedkope whiskies. Dat scheelt me maar zo €15 per fles Tamnavulin.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Bij Van Wees in Amersfoort is die geloof ik nog wat goedkoper. http://www.whiskyworld.nl/ Van Wees is ook leverancier van mijn lokale whisky boer. Trouwens, in Nijmegen zit ook een grote (is voor jou wat dichterbij ;) ), Versailles. http://www.versaillesdranken.nl/

Zit nu lekker aan een Old Pulteney.
Image Image Image

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by mcdean »

aan de "River Lemon"
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Niets, maar bij het 'puinruimen voor verhuizen' wel twee goede flessen wodka weergevonden :dance
AX GTI '91

pocketmech
AX liefhebber
AX liefhebber

witte gij 't

Post by pocketmech »

Twee Hoegaerden Witbier......zlaap zje beetser op :wink:
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX :-(

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Thee :oops:
Collin,

M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

haha collin, kater van gister stimuleren met thee ofzo?

ik zit aan koud kraanwater uit een spa-fles.
om de senseos weg te spoelen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Hertog Jan. Was vanavond in slaap gedonderd en had nu geen koude drank meer staan behalve dit. Heb nu weer dorst, dus ik pak er nog een en dan weer plat...
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Tijmen wrote:Niets, maar bij het 'puinruimen voor verhuizen' wel twee goede flessen wodka weergevonden :dance
Is verhuizen toch ergens goed voor ;)

2Black wrote:Thee
Ben je ziek???

Zit nu "lekker" aan een bakkie automaatkoffie, na een rit van 2 uur naar Den Haag. Vandaag wel lekker met de AX, de Picasso krijgt vandaag een nieuw druklager en nieuwe koppeling. Gisteravond weggebracht en een Mitsubishi Colt meegekregen als leenauto. Heb maar heel subtiel aan Hester gevraagd of ze daar niet mee naar haar werk wilde gaan. ;)
Image Image Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Argl, dubbele post (zie onder, die is compleet ;-))
Last edited by Pgoddijn on ThuJun11, 2009 9:55:25 AM, edited 1 time in total.
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Hm, met dit weer zit ik toch liever in een Colt dan een AX, maar da's omdat dit weer wel wat ongelukken met zich meebrengt en dan mag er van mij best een japanner sneuvelen ;-). Daarnaast is ie waarschijnlijk wat zwaarder dan je GT...

Zelf aan de Spa & Fruit, Lemon-cactus. Best goed te drinken, heb alleen de indruk dat er wel zoetstoffen in zijn gemikt... Bleh!
Image

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Bossie wrote: Zit nu "lekker" aan een bakkie automaatkoffie, na een rit van 2 uur naar Den Haag.
Als je nou weer tot half zes in Den Haag moet blijven zitten kun je bij mij wel een bvo'tje komen doen :wink:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Bossie wrote:
2Black wrote:Thee
Ben je ziek???
Dat drink ik 's avonds thuis als er geen drank is (en héél af en toe geen alcohol is misschien geen slecht idee).
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik vanmiddag om 5 uur nog bij mijn schoonouders was.... en daar heb ik 2 jonge jenevers en een ijskoud grolschje genuttigd...

Nu aan m'n 3de bak koffie.
Collin,

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Pgoddijn wrote:Hm, met dit weer zit ik toch liever in een Colt dan een AX, maar da's omdat dit weer wel wat ongelukken met zich meebrengt en dan mag er van mij best een japanner sneuvelen ;-). Daarnaast is ie waarschijnlijk wat zwaarder dan je GT...
Nou, ik zit die 120 km enkele reis liever comfortabel en die stoelen in die Colt zitten gewoon niet prettig. Daarnaast heb ik in de afgelopen 14 jaar slechts 2x een aanrijding gehad (en die waren ook nog eens bij mooi weer)
Rio97 wrote:
Bossie wrote: Zit nu "lekker" aan een bakkie automaatkoffie, na een rit van 2 uur naar Den Haag.
Als je nou weer tot half zes in Den Haag moet blijven zitten kun je bij mij wel een bvo'tje komen doen :wink:
Ik hoop tussen 4 en half 5 wel weer in de auto richting huis te zitten. Maar aankomende zomer ga ik graag een keer op je uitnodiging in. Voorlopig zit ik nog wel in Voorburg :).
Image Image Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Bossie wrote:Nou, ik zit die 120 km enkele reis liever comfortabel en die stoelen in die Colt zitten gewoon niet prettig. Daarnaast heb ik in de afgelopen 14 jaar slechts 2x een aanrijding gehad (en die waren ook nog eens bij mooi weer)
Afkloppen dan maar ;-)

Ik doe nog een bak koffie (derde) en dan ga ik naar het ziekenhuis. Horen of ik ziek of gestoord ben...
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

of dat je een caffeïnejunkie bent. :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Bossie wrote:Maar aankomende zomer ga ik graag een keer op je uitnodiging in. Voorlopig zit ik nog wel in Voorburg :).
Moeten we zeker een keertje gaan doen dan als het straks wat warmer is.
Zoeken we hier om de hoek een terrasje op, terrasjes en eetcafe's zat.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply