Uiteraard moet je de juiste hebben voor jouw aantal cc's..
De verschillen bestaan hoofdzakelijk tussen benzine en diesel en tussen de 1.0 en 1.1 zover ik weet.
Daar heb jij geen last van met jouw auto.
Kijk even op de site van HBase welke je nodig hebt en bestel hem bij een Brezan of welke andere automaterialentoko.
Succes!
P.S; uiteraard vervang je ook meteen de distributieriem met z'n spanrol...
Je hebt 'gewone' koppakkingen, die er nu ook in zit
Daarnaast heb je koppakking voor gevlakte kop, deze zijn dikker. Dit is met zeer gevlakte kop nodig omdat anders je zuigers raken. Maar deze geven ook een lagere compressie, en zijn daarmee minder snel stuk maar de auto heeft ook minder vermogen.
je hebt ook stalen pakkingen. Meerlaags staal. Deze gaan minder snel door en gebruikt Peugeot. Waarom Citroën's uitgerust zijn met gewone koppakking weet ik niet
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).