

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
welvaartsknobbel!Joost wrote:grietje wrote:Ohja! Morgen trekhaak ophalen voor de 306haha
whahaha toch een treksjaak ala botsknots.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
welvaartsknobbel!grietje wrote: whahaha toch een treksjaak ala botsknots.
pocketmech wrote:G,
Een 306? Een 924 had ik nog begrepen........![]()
Maarrrrrr hij/zij ziet er gaaf uit!! Gefeliciteerd!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja als je langs de weg staat moet je toch wat hePgoddijn wrote:Ok, klinkt weer bijzonder professioneel... Maar als het voor zo'n afstand dé oplossing is, waarom ook niet?
Maar daar is de komende tijd waarschijnlijk niets meer mis mee
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Wauw toch nog geluk gehad! Voor het zelfde geld was je helemaal niet zo makkelijk meer thuis gekomen! En voor alles is een oplossing te vinden hePOK RATELRATEL
En geen versnellingen meer
Na wat roeren in die pan soep pakte die toch nog een versnelling, bleek zn 4 te zijn dus daarmee naar wemeldinge gereden, maar bij de snelwegafrit wou marc toch proberen nog te schakelen en toen waren we dus echt alle versnellingen kwijt.
Wat bleek, boutje waarmee de schalelstang aan de bak vast zit verloren. Los getrilt ofzo:P
Anyways, vast gezet met een inbus sleuteltje, zo naar huisgereden, en thuis ander boutje terug gezet
Achja, zeker niet nagedraaid bij koppeling wissel, haha.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).