Grietje
Moderator: webmasters
Ohja! Morgen trekhaak ophalen voor de 306
haha 
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Waarvoor? Paardentrailers? Of zelfbescherming? Ik weet wel dat als m'n Clio het nu zou doen en ik parkeer ermee in dat ik gegarandeerd de trekhaak vergeet 
Ik weet niet hoe hoog die trekhaak dan komt te zitten, maar met de Clio heeft iemand toch ooit vrolijk m'n bumper beschadigd...
Maar als ik zo kijk naar wat het eindresultaat moet gaan worden (met velgjes en evt. bodykit (2e vind ik er persoonlijk niet uitzien) ) lijkt een trekhaak niet een echte blijver, of heb ik me daar goed in vergist?
Ik weet niet hoe hoog die trekhaak dan komt te zitten, maar met de Clio heeft iemand toch ooit vrolijk m'n bumper beschadigd...
Maar als ik zo kijk naar wat het eindresultaat moet gaan worden (met velgjes en evt. bodykit (2e vind ik er persoonlijk niet uitzien) ) lijkt een trekhaak niet een echte blijver, of heb ik me daar goed in vergist?
welvaartsknobbel!Joost wrote:grietje wrote:Ohja! Morgen trekhaak ophalen voor de 306haha
whahaha toch een treksjaak ala botsknots.
Voor t zicht wil wel gaan voor eentje met afneembare kogel maar die trekhaak komt er
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
welvaartsknobbel!grietje wrote: whahaha toch een treksjaak ala botsknots.
Voor t zicht wil wel gaan voor eentje met afneembare kogel maar die trekhaak komt er
Welvaartsknobbbel
Klinkt ook een beetje fout, maar nog fouter als uit de mond van een man komt (niet al te dubbel denken graag
-
pocketmech
- AX liefhebber

- Posts: 342
- Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
- Location: A'foort
306??
G,
Een 306? Een 924 had ik nog begrepen........
Maarrrrrr hij/zij ziet er gaaf uit!! Gefeliciteerd!
Een 306? Een 924 had ik nog begrepen........
Maarrrrrr hij/zij ziet er gaaf uit!! Gefeliciteerd!
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX 
Re: 306??
pocketmech wrote:G,
Een 306? Een 924 had ik nog begrepen........![]()
Maarrrrrr hij/zij ziet er gaaf uit!! Gefeliciteerd!
Ja, een 944 stond ook wel hoog op mn lijstje maar.... Die zijn een stuk duurder en onderhoud is lastig/duur, + achterwiel aangedreven auto
306 was idd goedkoop, zelfde motorblok als AX (alleen grotere inhoud) dus de techniek ken ik al en is vrij goedkoop. En voorwiel aangedreven, geen gekkigheid
Oh en hij is heel zuinig
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Daar gaat ze... zoveel schoonheid heb ik nooit gezien....
De keef is vrijdag opgehaald
Zeer goed terecht, word in ere herstelt. Maar toch is t jammer
De 306 heeft lekker KM's gemaakt. Nog steeds 1 op 15.1, hoe ik er ook mee rijd
Marc deed hem vanaf Venray terug rijden, rijden we in die doordraaier bij Bergen, hij schakelt terug...
POK RATELRATEL
En geen versnellingen meer
Na wat roeren in die pan soep pakte die toch nog een versnelling, bleek zn 4 te zijn dus daarmee naar wemeldinge gereden, maar bij de snelwegafrit wou marc toch proberen nog te schakelen en toen waren we dus echt alle versnellingen kwijt.
Wat bleek, boutje waarmee de schalelstang aan de bak vast zit verloren. Los getrilt ofzo:P
Anyways, vast gezet met een inbus sleuteltje, zo naar huisgereden, en thuis ander boutje terug gezet
Achja, zeker niet nagedraaid bij koppeling wissel, haha.
De keef is vrijdag opgehaald
Zeer goed terecht, word in ere herstelt. Maar toch is t jammer
De 306 heeft lekker KM's gemaakt. Nog steeds 1 op 15.1, hoe ik er ook mee rijd
Marc deed hem vanaf Venray terug rijden, rijden we in die doordraaier bij Bergen, hij schakelt terug...
POK RATELRATEL
En geen versnellingen meer
Na wat roeren in die pan soep pakte die toch nog een versnelling, bleek zn 4 te zijn dus daarmee naar wemeldinge gereden, maar bij de snelwegafrit wou marc toch proberen nog te schakelen en toen waren we dus echt alle versnellingen kwijt.
Wat bleek, boutje waarmee de schalelstang aan de bak vast zit verloren. Los getrilt ofzo:P
Anyways, vast gezet met een inbus sleuteltje, zo naar huisgereden, en thuis ander boutje terug gezet
Achja, zeker niet nagedraaid bij koppeling wissel, haha.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja als je langs de weg staat moet je toch wat hePgoddijn wrote:Ok, klinkt weer bijzonder professioneel... Maar als het voor zo'n afstand dé oplossing is, waarom ook niet?
Maar daar is de komende tijd waarschijnlijk niets meer mis mee
Ondertussen nieuwe boutjes, vulbus, nylonring e.d. opgehaald bij Peugeot en gemonteerd, 306je schakelt weer strak *smile*
En dit keer het boutje wél strak nagedraaid
Meteen de GT maar voorzien van een nieuwe voetpakking, de oude was inderdaad erg slecht
Maar nog steeds staat de carb rijk en het stationair te hoog, waardoor die met choke niet echt lekker loopt. Moet ik nog maar eens mee gaan spelen met een RPM counter, ga ik wel ff langs D&O morgen
Gister de GT na lange tijd weer eens gestart en gereden en tja, hij rijd wel lekker hoor
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Wauw toch nog geluk gehad! Voor het zelfde geld was je helemaal niet zo makkelijk meer thuis gekomen! En voor alles is een oplossing te vinden hePOK RATELRATEL
En geen versnellingen meer
Na wat roeren in die pan soep pakte die toch nog een versnelling, bleek zn 4 te zijn dus daarmee naar wemeldinge gereden, maar bij de snelwegafrit wou marc toch proberen nog te schakelen en toen waren we dus echt alle versnellingen kwijt.
Wat bleek, boutje waarmee de schalelstang aan de bak vast zit verloren. Los getrilt ofzo:P
Anyways, vast gezet met een inbus sleuteltje, zo naar huisgereden, en thuis ander boutje terug gezet
Achja, zeker niet nagedraaid bij koppeling wissel, haha.
Weer op zoek naar Citroën
Lang leven handige vriendjes
hihihihi
Woooeeejjj GT heeft 'nieuw' dak
Hij had zoals sommige weten nogal last van zonnevlekken, en het was nogal veeeeeel erger geworden sinds de winter en het werd nu wel zo erg dat we er iets aan moesten doen.........


Dussss aan het werk...
En aan t eind van de dag was mn dakkie weer zwart
:D


Woooeeejjj GT heeft 'nieuw' dak
Hij had zoals sommige weten nogal last van zonnevlekken, en het was nogal veeeeeel erger geworden sinds de winter en het werd nu wel zo erg dat we er iets aan moesten doen.........
Dussss aan het werk...
En aan t eind van de dag was mn dakkie weer zwart
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
En toen stonden ze weer, 306 er tussen uit;)

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Netjes!
Hoe hebben jullie het gedaan?
De lak op het dak van mijn zwarte GT begint ook wat schraal te worden...
Maak ik jouw motorkap weer netjes, mag je mijn dak doen
Hoe hebben jullie het gedaan?
De lak op het dak van mijn zwarte GT begint ook wat schraal te worden...
Maak ik jouw motorkap weer netjes, mag je mijn dak doen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage


