Emiel Aka Emel.. Type Ax GT '91 totallos. of je bent handig

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

homiethomie
AX liefhebber
AX liefhebber

velgen

Post by homiethomie »

ik vind je velgjes erg mooi, en wil ze wel van je overnemen :) heb je al even een pb gestuurd!

zonde dat hij totallos is :x

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

1 april????

Emel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Emel »

nee geen 1 april.

helaas :(

fuse is tijdens het rijden eruit gesprongen,(hoe zoiets kan gebeuren is nog altijd een vraag teken) toen is me aandrijf as gebroken en daarna de neus in elkaar :( en toen stond ik stil.

maar ben zelf nog heel dat is het belangerijkste

Image
Electra is drama!

homiethomie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by homiethomie »

daar lijkt de schade wel mee te vallen? reed je hard?

of had je de auto voor nog niet verlaagd? :roll:

edit:

laat maar, kheb het al gezien :x

maar verkoop je je velgies niet meer los?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

je bent daar niet de eerste mee

daarom zijn fusees apk punt.....

Maare, ja lullig! Hoe hard reed je?

die draagarm die bij muschu gescheurd is zal bij jou ook wel tik hebben gehad, daar leunt ie nu op ntrlk.
Kan je hem niet ff snel opkrikken, inelkaar beunen dat ie iig weer op wielen staat? Dan pas kan je de schade bekijken...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Emel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Emel »

ja geen tijd voor gehad nog. gisteren avond gebeurt. maar de aandrijf as ligt er wel helemaal uit die heb ik er los bij voor je :?

reed gelukkig maar 30 km per uur en stond in 2 meter stil met me kop tegen het raam. altijd om doen zoon gordel scheelt je een dag hoofdpijn :lol: .

10 min daarvoor reed ik nog met 140 op de snelweg. blij dat het toen niet is gebeurt.

als ik de auto naar de sloop breng gaan uiteraard die velgen er onder uit.
maar misschien wilt iemand een donor auto incl. velgen.
Electra is drama!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Emel wrote:ja geen tijd voor gehad nog. gisteren avond gebeurt. maar de aandrijf as ligt er wel helemaal uit die heb ik er los bij voor je :?

reed gelukkig maar 30 km per uur en stond in 2 meter stil met me kop tegen het raam. altijd om doen zoon gordel scheelt je een dag hoofdpijn :lol: .

10 min daarvoor reed ik nog met 140 op de snelweg. blij dat het toen niet is gebeurt.

als ik de auto naar de sloop breng gaan uiteraard die velgen er onder uit.
maar misschien wilt iemand een donor auto incl. velgen.
een rotte aandrijf as is zo bij elkaar gesprokkeld, sterker, die heb ik wel voor je en is niet eens zo slecht (rammelde nog niet)

dan kan je hem iig op zn wielen zetten

En verder heb je heel erg gelijk! Toen mijn fusee rot was en de garage mij erop wees dat het levensgevaarlijk was heb ik er dus ook niet meer mee gereden... Dat wil je echt niet, dat dat loskomt...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Emel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Emel »

maar hij is vorige week bij de garage geweest hij was helemaal in orde.. fijne garage! :(

maarja kan niet bewijzen dat het door hun komt. maar zoon vermoede heb ik wel :x

maar die aandrijf as is het probleem wel. ik weet dat ik die zo los kan kopen. maar de keringen en de lagers moeten ook vervangen worden en erop nieuw ingeperst worden neem ik aan. of klik je een aandrijf as er zo in :O
Image

zo ligt er nu bij.
Electra is drama!

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Dan kunnen jullie nu ook wel snappen dat ik boos werd toen bleek dat de vorige eigenaar van mijn AX de fusees met te dunne boutjes had vastgezet. :roll:

Gelukkig is het niet met hoge snelheid gebeurt en ben je er zelf goed vanaf gekomen.
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

keeringen kan je wel opnieuw gebruiken hoor.

Aandrijf as zit 'niet'vast die word alleen geklemd tussen veerpoot en bak :)
=

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

ik schaam mij dat ik nog ff heb rondgereden met een slechte fusee :oops: :oops:

Ik zou in ieder geval kijken of hij te herstellen valt...
AX-kopen is verslavend.

Locked