fuse is tijdens het rijden eruit gesprongen,(hoe zoiets kan gebeuren is nog altijd een vraag teken) toen is me aandrijf as gebroken en daarna de neus in elkaar en toen stond ik stil.
die draagarm die bij muschu gescheurd is zal bij jou ook wel tik hebben gehad, daar leunt ie nu op ntrlk.
Kan je hem niet ff snel opkrikken, inelkaar beunen dat ie iig weer op wielen staat? Dan pas kan je de schade bekijken...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Emel wrote:ja geen tijd voor gehad nog. gisteren avond gebeurt. maar de aandrijf as ligt er wel helemaal uit die heb ik er los bij voor je
reed gelukkig maar 30 km per uur en stond in 2 meter stil met me kop tegen het raam. altijd om doen zoon gordel scheelt je een dag hoofdpijn .
10 min daarvoor reed ik nog met 140 op de snelweg. blij dat het toen niet is gebeurt.
als ik de auto naar de sloop breng gaan uiteraard die velgen er onder uit.
maar misschien wilt iemand een donor auto incl. velgen.
een rotte aandrijf as is zo bij elkaar gesprokkeld, sterker, die heb ik wel voor je en is niet eens zo slecht (rammelde nog niet)
dan kan je hem iig op zn wielen zetten
En verder heb je heel erg gelijk! Toen mijn fusee rot was en de garage mij erop wees dat het levensgevaarlijk was heb ik er dus ook niet meer mee gereden... Dat wil je echt niet, dat dat loskomt...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
maar hij is vorige week bij de garage geweest hij was helemaal in orde.. fijne garage!
maarja kan niet bewijzen dat het door hun komt. maar zoon vermoede heb ik wel
maar die aandrijf as is het probleem wel. ik weet dat ik die zo los kan kopen. maar de keringen en de lagers moeten ook vervangen worden en erop nieuw ingeperst worden neem ik aan. of klik je een aandrijf as er zo in :O
Aandrijf as zit 'niet'vast die word alleen geklemd tussen veerpoot en bak