
Maar opzich zijn problemen uitdagingen, dat ben ik met je eens


Moderators: denny, vtspower, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb gewoone een normaal open T stuk, hoe kom je aan restrictief t stuk?Bossie wrote:Wat voor T-stuk heb je gebruikt voor de retour en hoe heb je deze gemonteerd? Deze hoort restrictief te zijn en je retour moet op de restricitieve kant zijn aangesloten.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Geen idee waar je die kunt halen. De mijne zat bij de onderdelen die ik van Collin over heb genomen. Wellicht bestellen bij de dealer of de betere onderdelenhandel. Misschien dat de Hamu je er aan kan helpen.grietje wrote:Ik heb gewoone een normaal open T stuk, hoe kom je aan restrictief t stuk?Bossie wrote:Wat voor T-stuk heb je gebruikt voor de retour en hoe heb je deze gemonteerd? Deze hoort restrictief te zijn en je retour moet op de restricitieve kant zijn aangesloten.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Het werkt in grote lijnen zo.grietje wrote:Okay ik heb me er nog eens in verdiept, poging gedaan,
conclusie, ik snap niets van het bobine/weerstand/onstekingsverhaal
Ja de rotor draait rondjes in de verdeelkap, aangedreven door de nokkenas en als ie puntjes van de verdeelkap raakt hebben ze een stroombaan en gaat er stroom naar de bougie die vonkt. Alla.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik denk dat Denny gelijk heeft, het probleem zou de onstekingsmodule wel is kunnen zijn.denny wrote:ontstekingsmodule
Ontstekingsmodule is al 3x vervangen.... Op mijn bobine/spoel die ik net gemonteerd had zat ook weer een 'nieuwe'Henk Bats wrote:Ik denk dat Denny gelijk heeft, het probleem zou de onstekingsmodule wel is kunnen zijn.denny wrote:ontstekingsmodule
Als ik je verhaal zo lees is dat zo ongeveer het laatste wat nog niet meerdere keren vervangen is.
Groetjes, Henk
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hoe zeker ben je dat die module dan wel goed is. Heb je toen nieuwe gekocht, of heb je ze van de sloop gehaald. In dat laatste geval ben je natuurlijk nooit zeker en weet je niet hoelang ze nog mee gaan.grietje wrote:Ontstekingsmodule is al 3x vervangen.... Op mijn bobine/spoel die ik net gemonteerd had zat ook weer een 'nieuwe'Henk Bats wrote:Ik denk dat Denny gelijk heeft, het probleem zou de onstekingsmodule wel is kunnen zijn.denny wrote:ontstekingsmodule
Als ik je verhaal zo lees is dat zo ongeveer het laatste wat nog niet meerdere keren vervangen is.
Groetjes, Henk
Maar haha, het zal het eerste zijn wat ik vervang! Ik zal alleen wel weer een super lang stuk moeten rijden voordat ie dan weer uitvalt...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
yup dat doe ik ! Maar deze module zat al aan de spoel vast toen ik hem monteerdeMNM(tm) wrote:Smeer je de achterkant van de ontstekingsmodule wel (dun!) in met die witte warmtegeleidende pasta? Te veel pasta ertussen is namelijk ook niet goed voor de warmte-overdracht!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).