wie weet, ff snel, een adres die kan afdraaien?
en dan gaat het mijn om mijn wielspacers! Maar mensen die vliegwielen afdraaien kunnen ook spacers draaien denk ik zo?
er moet 2-4 mm af, dan passen me wielen teminste
afdraaien adresje
Moderators: denny, vtspower, webmasters
afdraaien adresje
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
16 mm en ik heb nog liggen van 5 maar dat kan weer niet want dan loopt het aan tegen me draagarm.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ja maja blijkt dat je hem bij elk willekeurig metaalbewerkingsbedrijf kan laten doenDuFF wrote:aangezien je ze af hebt laten draaien bij een bedrijfje kun je de info daarvan wel in dit topic zetten .